Розклад уроків (7 тиждень) проєкту “Всеукраїнська школа онлайн” 5 клас

На YouTube-каналі МОН усі уроки розпочинатимуться так:

  • 1 урок – 10:00
  • 2 урок – 10:30
  • 3 урок (руханка) – 11:00
  • 4 урок – 11:15
  • 5 урок – 11:45
  • 6 урок (руханка) – 12:15
  • 7 урок – 12:30

Пам’ятайте, якщо запізнилися – не біда, всі уроки зберігаються в записі на нашому YouTube-каналі. Крім того, під час трансляції ви завжди можете почати її переглядати зі зручного для вас місця.

5 клас – bit.ly/USO5class

/Files/images/5-7.png

Українська мова

Вчитель: Вербецька Галина Петрівна

Зворотній звязок: Viber та verbecka@ukr.net

Дата ТемаЗавдання
1.13.03Другорядні члени речення: обставина. Способи вираження П.37. впр.448.
218. 03Речення з однорідними членами речення ( без сполучників і зі сполучниками а, але, і) кома між однорідними членамиП. 38. Вр. 451, 452. Написати вільне есе « З чого зіткане щастя»
330, 03Узагальнене слово в реченні з однорідними членами . двокрапка і тире при узагальню вальних словаху реченнях з однорідними членамиПереглянути відео урок по темі за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=5oHCbzfOSJEП. 39. Впр. 461(усно), 462, 464
401, 04Узагальнене слово в реченні з однорідними членами . двокрапка і тире при узагальню вальних словаху реченнях з однорідними членамиП 39. Впр 468
503. 04Звертання. Поширені і непоширені звертання.П. 40. Впр. 469, 471
606. 04Розділові знаки при звертанні ( повт.) . П. 40, впр.476, тести за посиланням
https://subject.com.ua/lesson/mova/5klas_1/35.html
708.04Вставні слова.Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами таП. 41впр. .480(усно), 4 81 . 483
810.04Рм. 22.письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення
  1. Прочитати переказ.
  2. Скласти план
  3. Усно переказати
  4. Записати в зошит
913. 04 Вставні слова. Виділення вставних слів на письмі комами.П. 40. Впр. 487.. Написати есе « На весняній галявині», використовуючи вставні слова.
1015.04Узагальнення і систематизація знань. Практичні завдання за посиланнямпосиланням
https://ru.padlet.com/verbeckagalina/Bookmarks
1117.04Складне речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язкомП. 42. Впр. 497, , 500
1222.04Складне речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язкомПовторити п. 38-42. Впр 505
13.24.04Рм. Лист до до рідної людини з використанням звертань та вставних слівНаписати листа до подруги. Опрацювати матеріал с. 210-214. Впр. 489, 490 (усно)
1. 27.04 Кома між частинами складного речення, з’єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв’язком Вивчити п. 42 С. 215-216. Повтор. П 40-41. Впр. 501, 504, 505 Перегляд відео уроку за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=yh_b4PfD1Bo
2. 29.04 Контрольна робота індивідуальні різнорівневі тестові завданння Виконати завдання
https://ru.padlet.com/verbeckagalina/Bookmarks
3. 04.05 Пряма мова, розділові знаки в реченнях із прямою мовою Опрацювати п. 43. Впр.507 усно, 508 , 509, 512 (письмово) Перегляд відео уроку за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=wqEwZrirVd8
4. 06.05 РМ, 26. Ділові папери . оформлення конверта (або адреси на почтовій листівці) Повторити п 43. Опрацювати матеріал с. 210 -213. Впр. 488(усно), 492 (письмово)
5 08.05 Діалог. Тире при діалозі Опрацювати п 44. Впр. 514(усно), 515-516 (письмово) перегляд відео уроку за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=3C5WBkg-VOc&list=PLJpLIecpiPD-K3p9T76g9kD-m7pt-SbPx&index=29&t=0s
дататемазавдання
13.05Лексикологія. Групи слів за значенням (синоніми, антоніми, омоніми, пароніми)Повторити п. 4, 7, 8, 9, 10. Вправа 64, 98, 107, (1-3реч.), 123 (1-3 реч.) , 126 (усно). Переглянути відео урок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=i0DH8s_d9XQ
15. 05Будова слова й орфографія. Спільнокореневі слова і форми словаПовторити п. 11, 12. Вправа133 (усно), 137 (письмово). 146, 147
18.05Фонетика й графіка. Орфографія й орфоепія.Повторити п 15, 16. Вправа 158,180,182. Відео урокhttps://www.youtube.com/watch?v=XSs4o4CEo8I
20.05Найважливіші випадки чергування голосних і приголосних звуків. Основні правила переносуПовторити п. 25, вправа 272,279(1-3), 297, (1-4 реч.), 305 (1-4 реч). Переглянути відео урок за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=9_mo8K7e14c
22.05Правила вживання знака м’якшення, апострофаПовторити п. 30,31. Переглянути відеоурок по темі вправа 354,360 (1-5 реч.),
25. 05Правила вживання знака м’якшення, апострофаПоавторити п 30, 31. Вправи 371, 372 (8 – 11 реч.). Написати вільне есе «Мої шкільні друзі», вживаючи слова з апострофом
27.05Синтаксис і пунктуація. Другорядні члени реченняПовторити п. 37, 38, 39. Вправи 433, 435, 456. Підготуватися до контрольної роботи.
27. 05Контрольна робота 10. «Пряма мова. Діалог. Повторення і узагальнення вивченого в кінці року.»

Українська література

Вчитель: Вербецька Галина Петрівна

Зворотній звязок: Viber та verbecka@ukr.net

Дата Тема Завдання
1. 13.03 Шевченко. «Садок вишневий коло хати». ТЛ: персоніфікація, ліричний твір Поезію вивчити напам’ять.завдання 11 письмово
2. 17. 03 Виразне читання творів Шевченка Вивчити напамять улюблений вірш поета
3 20.03 С. Васильченко «В бур’янах» (оглядово) Прочитати твір с. 187-194. Тсти письмово с. 194, завдання 11 письмово
4. 31.03 П. Тичина. Коротко про поета і край, де де він народився. «НЕ бував ти у наших краях!» Опрацювати матеріал с. 199-200
5 03.04 Тичина « Гаї шумлять…», «Блакить мою душу обвіяла» Вивчити напам’ять вірш ( на вибір)
6 07.04 РМ.4. Письмовий твір Написати твір у зошити
7 10.04 Література рідного краю 3. Творчість В. Думанського Інтернет-ресурс
8 14.04 Є. Гуцало.Основні відомості про письменника. «Лось». Вічне протистояння добра і зла –наскрізна тема світового мистецтва. Опрацювати матеріал с. 203. Прочитати оповідання «ЛОСЬ»
9 17.04 Є. Гуцало «Лось». Співчуття, милосердя - шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань. ТЛ: оповіданння с. 210-211. вивчити визначення. Записати його в зошит. Завдання 1 письмово
10 21.04 Позакласне читання. Є. Гуцало «Сім’я дикої качки» Інтернет-ресурс
11 24.04 М Рильський . основні відомості про поета. «Дощ». Краса рідної природи й відтворення її поетом засобами поетичної мови Прочитати і переказати розповідь про поета. Виразне читання поезії
1. 28.04 Рильський. «Осінь-маляр із палітрою пишною».. єдність людини і природи, зв'язок між станом людської душі та довкілля. Поезію вивчити напам’ять. Опрацювати матеріал с. 213-214.завдання 12 письмово
2 05.05 Контрольна робота .Твір «Природа – це наш дім»
3 08.05 Г. тютюнник. Коротко про письменника. «Дивак». Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини. Паралельність і єдність двох світів – природи й людини,, зображених в оповіданні Опрацювати матеріал с. 215-221. Відповіді на запитання. Переглянути презентацію за посиланням
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-grigir-tyutyunnik-zhitteviy-i-tvorchiy-shlyah-70515.html
дата тема завдання
12.05 Тютюнник «Дивак». Допитливий, чуйний добрий хлопчик Олесь, його жага пізнати загадковий світ природи, уміння фантазувати, уявляти. Гідна поведінка Олеся як позиція особистості Завдання 1 (письмово). Стор. 222. Завдання 12 усно
15.05 Література рідного краю. Творчість Н. Поклад Переглянути матеріал за посиланням https://padlet.com/verbeckagalina/ht5kdfowv5mfyxaa
19.05 М. Вінграновський «Сіроманець».захоплива й драматична розповідь про хлопчика й вовка як приклад гармонії людини й природи. Переглянути презентацію http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/16874 Творчість М. Вінграновського». Опрацювати матеріал с. 223. Прочитати оповідання.с223-236.
22.05 М. Вінграновський. «Сіроманець». Доброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки. Прочитати оповідання , с 236-248.завдання 1 с 249 письмово
26.05 Контрольна робота 5. «Рідна Україна. Світ природи»(ТЕСТУВАННЯ) Тести (Індивідуальна робота)
29.05 Позакласне читання 4. М. Вінграновський «Первінка» Прочитати оповідання

Зарубіжна література

Вчитель: Кулик Галина Олександрівна

Зворотній звязок: Viber та krush_sh@ukr.net

№ з/п Дата Тема уроку Завдання
1. 27.04 Туве Янсон. Його персонажі,утілення в них ідей доброти,щирості,сімейних цінностей. Виразне читання творів.
2. 30.04 Пауль Маар «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу». Яскравість художнього світу твору. Ознайомитися з біографічними даними Пауля Маара. Прочитати твір.
3. 04.05 Оптимістичний образ Суботика, його віра в силу думки й фантазії. Характеристика образу Суботика.
4 07.05 Реальне й фантастичне у творі. Дати відповіді на запитання С.287

Англійська мова

Вчитель: Рогова Мар'яна Григорівна

Зворотній звязок: Viber та moriana_95@ukr.net

№ п/п Дата Тема Завдання
1 17.03 Природа.Активний відпочинок. в. 2, с. 176 (описати улюблену пору року)
2 19.03 Відпочинок на свіжому повітрі. в. 9 с. 179 (написати міні-твір)
3 20.03 Земля – наш дім. Розвиток комунікативних навичок. в. 2, с. 181 (письмово відповісти на запитання)
4 31.03 Щедра природа. Розвиток навичок читання та аудіювання. в. 6, с. 186
5 02.04 У селі. Введення ЛО та МЗ. в. 3, с. 188 (письмово відповісти на запитання)
6 03.04 Подорож по місту. Розвиток навичок аудіювання. в. 1, с. 189 (письмово відповісти на запитання)
7 07.04 Ознайомлення з містом. Розвиток діалогічного мовлення. в. 7, с. 193 (скласти діалог)
8 09. 04 Життя у місті та в селі. Ведення дискусії за темою. Розповідати про рідне село
9 09. 04 Моє рідне село. Розвиток навичок письма. Підготувати розповідь про рідне місто
10 10. 04 Загальні відомості про Велику Британію. Розвиток навичок читання. в. 6, с. 197
11 14. 04 Канікули у Великій Британії. Введення та активізація ЛО та МЗ.
https://www.youtube.com/watch?v=XGw2-p2WuJk
в. 2, с. 198 Вивчити 3 форми дієслів
12 16. 04 Ми любимо подорожувати. Теперішній доконаний час. в. 5, с. 200
13 17. 04 Місця, які варто побачити. Вдосконалення граматичних навичок. в. 6, с. 202
14 21. 04 Країни світу. Розвиток навичок аудіювання. в. 1, с. 206
15 23. 04 Визначні місця Лондона. Читання тексту. Написати 6 речень про лондон

Природознавство

Вчитель: Ткач Тамара Григорівна

Зворотній звязок: Viber та toma_tkach79@ukr.net

Дата Зміст Домащнє завдання
1 30.03. Чинники середовища. Вплив наорганізмичинників неживої природи Опрацювати §38 ст. 162 - 166
2 01.04. Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища. Опрацювати §39 ст. 167 - 1172
3 06.04 Різноманітність середовищ життя і пристосування організмів до життя в кожному з них. Наземно-повітряне середовище. Опрацювати §40 ст. 172 - 176
4 08.04 Водне середовища життя. Пристосування організмів до життя у воді. Опрацювати §41 ст. 176 - 180
5 13.04. Грунтове середовище життя. Пристосування організмів до життя у грунті. Опрацювати §42 ст. 181 - 184
6 15.04 Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв’язки між організмами. Співіснування організмів. Опрацювати §43 ст. 184 - 188
7 22.04 Угрупування організмів. Екосистеми. Опрацювати §44 ст. 188 - 192
8 27.04. Рослинний і тваринний світ моєї місцевості. Практичне заняття №12 Ознайомлення з найпоширенішими й отруйними рослинами, грибами і тваринами своєї місцевості Повторити § 44 ст. 188 - 192
9 29.04 Узагальнення знань, умінь та навичок учнів. Екскурсія (відповідно до місцевих умов) до лісу. Повторити тему «Планета Земля як середовище життя організмів»
10 04.05. Людина – частина природи. Зв'язок людини з природою. Опрацювати § 45 ст. 198 - 200
11 06.05. Зміни в природі, що виникають у наслідок природних чинників і діяльності людини. Дослідження екологічних проблем своєї місцевості. Опрацювати §45 ст. 200 - 201
Дата Зміст Домащнє завдання
1 13.05. Екологічні проблеми та їх розв’язування(збереження біологічного різноманіття, боротьба зі знищенням лісів і опустелюванням, захист планети від забруднення різних видів). Навчальний проект «Смітити не можна – переробляти» Опрацювати § 46 ст. 202 - 206
2 18.05. Охорона природи. Червона книга України. Опрацювати §47 ст.. 206 – 210
3. 20.05. Заповідники, заказники, національні парки та їхнє значення для збереження природи Землі. Опрацювати § 48 ст. 211 - 215

Історія

Вчитель: Кифорук Ірина Миколаївна

Зворотній звязок: Viber та ira.kiforuk87@ukr.net

12.03 Історичні постаті.Гетьман Богдан Хмельницький. Опрацювати § 22 (ст.153-154) письмово 1,3 завдання на ст.157 із графи оцініть себе.
1. https://naurok.com.ua/urok-ta-prezentaciya-z-istori-ukra-ni-dlya-5-go-klasu-na-temu-kozacka-ukra-na-bogdan-hmelnickiy-7496.html 2. https://www.youtube.com/watch?v=d6rE3nEudWY
18.03 Гетьман Іван Мазепа. Опрацювати § 22 (ст.154-158) письмово 2 завдання на ст.157 із графи оцініть себе та виконайте завдання з хатинкою на ст.157.
https://www.youtube.com/watch?v=c-aplERB_30
19.03 Сторіччя ідей, або хто заклав підвалини української історичної науки. Опрацювати § 23 (ст.159-160) письмово опрацювати запитання на ст.159-160 .
https://dn.archives.gov.ua/vystavky/2016/5.Grushevskiy.pdf
01.04 Володимир Антонович та Київська громада. Опрацювати § 23 письмово 1,2,3 завдання на ст.164 із графи оцініть себе та виконайте завдання з хатинкою на ст.164.
02.04 Практичне заняття: І словом,і пензлем, або чим відрізняється наукове й мистецьке осмислення минулого. Опрацювати § 24 (ст.169-171) письмово виконайте завдання з хатинкою на ст.171.
https://www.youtube.com/watch?v=uOsYUKsrh6M
08.04 Джерело наснаги й творчості для Лесі Українки. Опрацювати § 24 (ст.166-169) письмово виконайте завдання 4на ст.167 та1,2,3,4 на ст.169 .
https://www.youtube.com/watch?v=P_avMri1o5Y
Тема 6. Усе має минуле
09.04 Садок вишневий коло хати, або що визначало впродовж історії заняття мешканців українських сіл. Опрацювати § 25 (ст.172-176) письмово 1,2,3 завдання на ст.176
https://www.youtube.com/watch?v=zVftmvTAPu8
15.04 Життя села сьогодні. Опрацювати § 25 (ст.177-179) письмово 3,4завдання на ст.164 із графи оцініть себе.
16.04 За міськими брамами, або як упродовж історії змінилося життя в містах. Опрацювати § 26 (ст.180-184) письмово (порівняти опорядження сільської хати та міського житла на початку 20 століття) ст.184.
22.04 Життя сучасного міста. Мегаполіс. Опрацювати § 26 (ст.184-186) письмово 3,4 завдання на ст.185 із графи оцініть себе. Складіть розповідь про те, що варто було б зробити у вашому селі,аби жити в ньому стало комфортніше.
23.04 Усе має минуле, або як винаходи змінюють буденне життя. Опрацювати § 27 (ст.187-190) письмово 1 завдання на ст.189 та завдання на ст. 190(скласти розповідь).
29.04 Історія центральної вулиці Києва – Хрещатика. Опрацювати § 27 (ст.191-192) письмово виконайте завдання з хатинкою 1,2,3 на ст.193.
https://www.youtube.com/watch?v=xk4fGQxz1y8
30.04 Архітектурні пам’ятки Львова. Опрацювати § 27 (ст.192-193) письмово виконайте усі завдання на ст.193 із графи оцініть себе.
https://www.youtube.com/watch?v=0eX6ahOEQYM
06.05 Світло науки та знання, або якою впродовж історії була освіта і як наукові знання вплинули на буденність. Опрацювати § 28 (ст.194-196) письмово виконайте усі завдання на ст.196 (у кольоровій рамочці),що після першого розділу. https://www.youtube.com/watch?v=P2uOOA3Oxwg https://www.youtube.com/watch?v=2t4CtpOXfFc
7.05 Перші університети України. Опрацювати § 28 (ст.196-198) письмово виконайте усі завдання на ст.198 (у кольоровій рамочці),що після другого розділу. https://www.youtube.com/watch?v=nlndXEn2XDg https://www.youtube.com/watch?v=b_4MRv2X6Bk https://www.youtube.com/watch?v=GOY_q_ZzrO8
13.05 Розвиток медицини та спорту. Опрацювати § 28 (ст.198-201) письмово виконайте 3,4 завдання на ст.201із графи оцініть себе.
14.05 Практичне заняття: Подорож триває, або пригадаймо найважливіше. Опрацювати § 29 (ст.203-207) письмово виконайте завдання 1,3,4,5 станції на ст.204-206
20.05 Узагальнення. Тематичне оцінювання Виконати завдання,які будуть скинуті у Viber.
21.05 27.05 Резервний час (повторення). Виконати завдання,які будуть скинуті у Viber.
28.05 Узагальнення до курсу «Роль громадян,історичної науки,музеїв та архівів у збереженні минулого України». Виконати завдання,які будуть скинуті у Viber.

Інформатика

Вчитель: Майданюк Тетяна Анатоліївна

Зворотній звязок: Viber та gontaruk.ua@ukr.net

№ з/п Дата Тема уроку Завдання
1. 03.04 Компютерні мережі Перегляд презентації за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=MEGA6GLJhaU
2. 06.04 Локальна мережа. Використання мережевих папок Опрацювати§2.1 Перегляд презентації за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=L6vLDqwbuvU
3. 10.04 Правила роботи в локальній мережі Опрацювати§2.1 Відеоурок:
https://bbb.pmg17.vn.ua/b/wd9-vmv-d2k
4. 13.04 Пошук інформації в Інтернеті Опрацювати§2.2 Відеоурок:
https://bbb.pmg17.vn.ua/b/wd9-vmv-d2k
5. 17.04 Беспечне коригування Інтернетом. Авторське право Опрацювати§2.3 Завдання 2 ст. 84
6. 24.04 Практична робота. Пошук інформації в мережі Інтернеті Диконати практичну роботу:
https://drive.google.com/open?id=1Vuuj9NuIEApgVTbqNxj1aqJCvAypzFz4
1. 27.04 Практична робота. Пошук інформації в мережі Інтернеті Виконати практичну роботу:
https://drive.google.com/open?id=1Vuuj9NuIEApgVTbqNxj1aqJCvAypzFz4
2. 04.05 Завантаження даних з Інтернету Опрацювати§2.4
3. 08.05 Практична робота. Пошук, завантаження та зберігання даних, отриманих з Інтернету Виконати практичну роботу: https://drive.google.com/open?id=1Vuuj9NuIEApgVTbqNxj1aqJCvAypzFz4
1. 15.05 Критичне оцінювання інформації отриманої з інтернету. Перегляд презентації за посиланням: https://youtu.be/dJn2g2zxOik
2. 18.05 Використання мережі Інтернет для навчання Виконати завдання за посиланням: https://learningapps.org/watch?v=p8zvmws9n17 https://learningapps.org/watch?v=prxrm3pa317
3. 22.05 Практична робота. Робота з навчальними веб-ресурсами. Виконати практичну роботу: https://drive.google.com/open?id=1Vuuj9NuIEApgVTbqNxj1aqJCvAypzFz4
1. 15.05 Критичне оцінювання інформації отриманої з інтернету. Перегляд презентації за посиланням: https://youtu.be/dJn2g2zxOik
2. 18.05 Використання мережі Інтернет для навчання Виконати завдання за посиланням:
https://learningapps.org/watch?v=p8zvmws9n17 https://learningapps.org/watch?v=prxrm3pa317
3. 22.05 Практична робота. Робота з навчальними веб-ресурсами. Виконати практичну роботу:
https://drive.google.com/open?id=1Vuuj9NuIEApgVTbqNxj1aqJCvAypzFz4
4. 25.05 Підсумковий урок з теми: «Мережеві технології та Інтернет» Підсумкове тестування по темі
5. 29.05 Повторення навчального матеріалу за рік Завдання у Viber

Основи здоров'я

Вчитель: Бондар Людмила Григорівна

Зворотній звязок: Viber та mega_bonlud@ukr.net

Тема 2. Безпека в побуті й навколишньому середовищі
Пожежна безпека
1 18.03. Причини виникнення пожеж та способи гасіння невеликих пожеж. Особливості гасіння електроприладів. Захист органів дихання під час пожежі. П.24 Запитання та завдання до параграфа
2 01.04 Відпрацювання навичок захисту органів дихання від отруйних газів. Обстеження безпеки своєї оселі. П.25 Пошиття ватно – марлевої пов’язки
Дитина у автономній ситуації
3 08.04 Безпека в побуті. Ризики побутового травмування, телефон­ного й телевізійного шахрайства, проникнення в оселю зловмисників. П.26 Запитання та завдання до параграфа
4 15.04 Практична робота. Моделювання безпечної поведінки із людьми. Завдання у вайбері
5 22.04 Безпека надворі. Місця підвищеної небезпеки. Екстремальні (при спілкуванні з людьми) ситуації з незнайомцями. П.27 Запитання та завдання до параграфа
6 29.04 Практична робота. Відпрацювання алгоритму безпечної поведінки в місцях великого скупчення людей. Відпрацювання навичок відмови від ігор у небезпечних місцях. Скласти 3 ситуації та алгоритм виходу з них
Дата Тема Завдання
1 06.05 Стихійні лиха. Правила поведінки під час сильного вітру, грози, та в разі потрапляння в зону підтоплення. Підручні рятувальні засоби. Опрацювати $ 30. Скласти пам’ятку «Правила поведінки під час сильного вітру, грози, підтоплення місцевості». https://www.youtube.com/watch?v=GPwM9cu5A6o https://www.youtube.com/watch?v=yP-qql3q53I https://www.youtube.com/watch?v=jvTDEw-6OWI https://www.youtube.com/watch?v=p7ZsxPRalHc Тестування
2 13.05 Відпочинок на природі. Правила купання у водоймах. Дії в небезпечних ситуаціях на воді. Опрацювати $ 31. Скласти пам’ятку «Як надати допомогу постраждалому від теплового або сонячного ударів» https://www.youtube.com/watch?v=ktvhUpgXiHk https://www.youtube.com/watch?v=9-FaE3kogLI https://www.youtube.com/watch?v=-lZG1RD00uk Тестування
3 20.05 Створення саморобок із використанням пластикових упаковок. Створення саморобок із використанням пластикових упаковок. https://www.youtube.com/watch?v=SmqWJG_mtz0 https://www.youtube.com/watch?v=_8OI0ivdB3I Фото звіт .
4 27.05 Виготовлення рятувальних засобів з підручних матеріалів Перегляд відеороликів https://www.youtube.com/watch?v=xsnB8-MXnwI

Математика

Вчитель: Гонтарук Тетяна Григорівна

Зворотній звязок: Viber

Дата Зміст уроку Завдання
30.03 Ділення на десятковий дріб Повт. пункт 35, № 983, № 987
.31.03 Розв"язування задач на ділення десяткових дробів Повт. пункт 35№ 991, 993, 997
01.04. Розв"язування задач і вправ Повт. пункт 35№ 1007, 1009, 1019
03.04 Розв"язування типових задач Повт. параграф 5 № 1021, 1023, 1028
06.04 Контрольна робота №7 "Множення і ділення десяткових дробів Виконати тести (Viber)
07.04 Поняття відсотка Пункт 37 №1068, 1070,1076
08.04. Поняття відсотка Пункт 37, №1081, 1083,1086
10.04 Знаходження відсотків від числа Пункт 37, №1088, 1091, 1093
13.04 Знаходження відсотків від числа Пункт 37, №1096, 1099, 1101
14.04 Знаходження числа за його відсотком пункт 38, №1111, 1113, 1117
15.04 Знаходження числа за його відсотком Пункт 38, № 1122, 1127, 1130
17.04 Знаходження числа за його відсотком Пункт 38, №1125. 1129,1132
21.04 Розв"язування задач на відсотки пункт 38, №1124, 1137
22.04 Розв"язування задач на відсотки Повт. пункт 38, тести ст.249
24.04 Розв"язування задач на відсотки Повт. пункт 38, виконати індивід. завдання
Дата Тема уроку Завдання
27.04. Середнє арифметичне Опр. Пункт 36, №1042, 1046, 1056
28.04. Середнє значення величини Пункт 36, №1059, 1065
29.04. Середнє значення величини Пункт 36, №1055, 1057, 1063
04.05. Розв’язування типових задач Повт. Пункти 36-38, тести с.249
05.05. Контрольна робота «множення і ділення десяткових дробів. Відсотки. Середнє арифметичне» Завдання у Viber
06.05. Повторення. Натуральні числа, арифметичні дії з ними Повт. Параграф 1, №1138, 1143
08.05. Повторення. Числові та буквені вирази. Формули. Рівняння Повт. Пункт 9-10, №1142, 1144(1-8)

Образотворче мистецтво

Вчитель: Бондар Людмила Григорівна

Зворотній звязок: Viber та mega_bonlud@ukr.net

Дата Тема Завдання
1 12.03 Побудова багатофігурної тематичної композиції «Іспанський танок» Виконати ескіз роботи «Іспанський танок»
2 19.03 Завершення в кольорі багатофігурної тематичної композиції «Іспанський танок» Завершити в кольорі композицію «Іспанський танок»
3 02.04 Синтетичний вид мистецтва: цирк. Відтворення пропорційної будови тіла тварин і людей у роботі «Ескіз циркової афіші» Переглянути презентацію і виконати практичну роботу
4 09.04 Синтетичний вид мистецтва: театр. Відтворення пропорційної будови обличчя людини в роботі «Ескіз театральної маски за мотивами венеціанського карнавалу» Переглянути презентацію і виконати практичну роботу
5 16.04 Синтетичний вид мистецтва :кіно. Відтворення пропорційної будови людини в тематичній композиції «Мій улюблений герой кінофільму» Виконати практичну роботу «Мій улюблений герой кінофільму»
6 23.04 Декоративно – прикладне мистецтво. Писанкарство. Символіка кольорів під час декорування. «Ескіз великодньої писанки» Переглянути презентацію і виконати практичну роботу
7 30.04 Часовий вид мистецтва: література. Відтворення сюжету в ілюстративній композиції за його мотивами Виконати практичну роботу «Ілюстрація до улюбленого твору»
1 07.05 Завершення в кольорі сюжетної композиції до улюбленого літературного твору Завершити виконання роботи в кольорі
2 14.05 Архітектура – мистецтво містобудування. Графічна композиція «Будинок моєї мрії» Створення ескізу роботи «Будинок моєї мрії»
3 21.05 Часові види мистецтва : музика. Відтворення емоційного стану людини у фантазійній творчій роботі «Малюємо музику» Виконання в кольорі роботи «Малюємо музику»
4 28.05 Підведення підсумків року Анкетування

Етика

Вчитель: Бондар Людмила Григорівна

Зворотній звязок: Viber та mega_bonlud@ukr.net

Дата Тема Завдання
1 17.03 Що треба пам’ятати, відвідуючи хворого. Як поводитись у поліклініці та лікарні Опрацювати урок 29. Скласти пам’ятку «Поведінка біля хворого»
2 31.03. Якими є особливості поведінки в дні смутку та печалі. Як висловлювати співчуття й утішати. Як відбувається вшанування полеглих у поминальні дні. Повторити урок 29, дати відповіді на запитання та виконати завдання після параграфу. Записати терміни в словник
3 07.04 Правила поведінки в різних життєвих ситуаціях(свято, весілля, гості) Опрацювати урок 30. Сторінки 167 – 170.
4 14.04 Правила поведінки в різних життєвих ситуаціях( відвідування музею, бібліотеки, виставки) Опрацювати сторінки 170 – 176. Скласти пам’ятки .
5 21.04 Яким є етикет особливих випадків. Як вибирають та приймають подарунки. Опрацювати урок 31. Намалювати уявні подарунки для батьків, сестри та брата, дідуся та бабусі, які ви б хотіли подарувати
6 28.04 Як влаштувати свято в школі та дома. Придумати сценарій свята.
1 05.05 Повторення теми І «Що вивчає етика» Повторити уроки 1 -4. Заповнити словники, виконати тести https://www.youtube.com/watch?v=m1UJviBOkiQ
2 12.05 Повторення теми ІІ. « Які правила визначають гармонію людини із собою та найближчими людьми» Повторити уроки 7 - 12. Заповнити словники, виконати тести
3 19.05 Повторення теми ІІІ. «Якими є моральні норми та правила співжиття у людському суспільстві» Повторити уроки 15 - 20. Заповнити словники, виконати тести
4 26.05 Повторення теми ІV. «Що означає дотримуватись правил етикету в повсякденному житті» Повторити уроки 23 - 32. Заповнити словники, виконати тести

Фізична культура

Вчитель: Пугач Вячеслав Дмитрович

Зворотній звязок: Viber та gontaruk.77@ukr.net

Дата Тема Завдання Посилання
23.03-27.03.2020 Урок 1. Волейбол. Історія виникнення. Загальна характеристика гри. Правила гри 1. Виконати ЗРВ на основі відео 2. Презентація до уроку https://www.youtube.com/watch?v=GXYKUNYujSY&feature=youtu.be https://drive.google.com/file/d/1IOcSDkKGI99D1-q-i2FOz-a7l39v5-Nd/view
23.03-27.03.2020 Урок 2. Верхня передача м’яча та прийом м’яча 1. Виконати комплекс вправ наведених в відео 2. Відео вправи https://www.youtube.com/watch?v=fCwEtHl5NZE&list=RDCMUCoxYbqsS91E8ztW35aFyVTg&index=32 https://www.youtube.com/watch?v=IBSvYfRAIbQ&feature=youtu.be&list=RDCMUCoxYbqsS91E8ztW35aFyVTg https://www.youtube.com/watch?v=fKLLEMYk4NU&feature=youtu.be
23.03-27.03.2020 Урок 3. Волейбол 1. Виконати тренування на всі групи м’язів які наведені в відео 2. Ознайомитися з інформацією про відомих волейболісток https://www.youtube.com/watch?v=LF1hsGsYYH4 https://sites.google.com/site/volejbololja/vidomi-volejbolisti
30.03-03.04.20 Урок 4. Волейбол. Передача м’яча двома руками зверху 1. Загальнорозвивальні з м’ячем 2. Переглянути відео 3. Техніка виконання передачі м’яча двома руками зверху https://www.youtube.com/watch?v=hYVpXKiUAzs https://www.youtube.com/watch?v=VshB8Vjpc5Y https://drive.google.com/file/d/1NqoJhH5-v_YCBdQzZHQWlNv0hkawNwCq/view
30.03-03.04.20 Урок 5. Волейбол. Техніка подачі м’яча однією рукою знизу 1. Виконати загальнорозвивальні вправи з м’ячем 2. Виконати стрибкові вправи 3. Техніка подачі м’яча однією рукою знизу 4. Переглянути відео з інтернету https://www.youtube.com/watch?v=Mr_IUXwg1Zg https://www.youtube.com/watch?v=6wjTfgHznTo https://drive.google.com/file/d/1ILhBG3d-c02QxZ4kHVT_0sJZyn4Dc7Gm/view https://www.youtube.com/watch?v=RiG4HsT8WCQ
30.03-03.04.20 Урок 6. Волейбол. Розташування гравців на майданчику. Зміна місць. 1. Загальнорозвивальні вправи 2. Переглянути відео 3. Розташування гравців на майданчику, зміна місць https://www.facebook.com/watch/?v=670678270452122 https://ru.wikihow.com/%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%8F%D1%8E%D1%82%D1%81%D1%8F-%D https://drive.google.com/file/d/1fFNGpuY_s5ulEhgNHSBkSi4pEEH_teI7/view
06.04-10.04.20 Урок 7. Волейбол. Прийом і передача м’яча двома руками зверху в парах 1. Виконати руханку 2. Прийом і передача м’яча двома руками зверху в парах. Переглянути відео https://drive.google.com/file/d/1Dw0VmOna6Ja8-qMjGGpfO16pyXySVJDw/view https://www.youtube.com/watch?list=PL72D5B9E5BC330FD9&v=mMjanE7TQoY&feature=emb_rel_end https://www.youtube.com/watch?v=KgkFWc-_sV0&list=PL72D5B9E5BC330FD9&index=3 https://www.youtube.com/watch?v=FbhEcEQus2I&list=PL72D5B9E5BC330FD9&index=4
06.04-10.04.20 Урок 8. Волейбол. Прийом і передача м’яча двома руками знизу 1. Виконати руханку 2. Спеціальні вправи волейболиста 3. Прийом і передача м’яча двома руками знизу 4. Переглянути відео https://drive.google.com/file/d/1Dw0VmOna6Ja8-qMjGGpfO16pyXySVJDw/view https://www.youtube.com/watch?v=fKLLEMYk4NU https://pulvinar.blogspot.com/p/blog-page_9370.html
https://www.youtube.com/watch?v=tJ6Z1H_RFJA
https://www.youtube.com/watch?v=Fxxaf-ZjRW0
06.04-10.04.20 Урок 9. Волейбол. Прийом і передача м’яча двома руками знизу 1. Виконати руханку 2. Прийом і передача м’яча двома руками знизу (удосконалення техніки виконання). Переглянути відео https://drive.google.com/file/d/1Dw0VmOna6Ja8-qMjGGpfO16pyXySVJDw/view https://www.youtube.com/watch?v=Zg9HfE8MiLY&list=PL72D5B9E5BC330FD9&index=5 https://www.youtube.com/watch?v=sztqzV3RucU&list=PL72D5B9E5BC330FD9&index=6
13.04-17.04.20 Урок 10. Волейбол. Нижня бокова подача м’яча 1. Виконати руханку 2. Нижня бокова подача м’яча. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=NcI3S6eGxsI
https://www.youtube.com/watch?v=3ZXzWjmDh30&=&t=83s https://www.youtube.com/watch?v=aGvPCHdUk38
13.04-17.04.20 Урок 11. Волейбол. Нападаючий удар 1. Виконати руханку 2. Нападаючий удар 3. Нападаючий удар (відео з інтернету) https://www.youtube.com/watch?v=NcI3S6eGxsI https://www.youtube.com/watch?v=5w0RCXMZdBM https://www.youtube.com/watch?v=9S-cmgANVL8
13.04-17.04.20 Урок 12. Волейбол. Нападаючий удар 1. Виконати руханку 2. Блокування нападаючого удару 3. Блокування нападаючого удару (відео з інтернету) 4. Гра «Перший мільйон» https://www.youtube.com/watch?v=NcI3S6eGxsI https://drive.google.com/file/d/1ZT6bGa2-qguzYJS6RkS_9qJG4Vpjs4AP/view https://www.youtube.com/watch?v=pwtuCAOA5wg https://learningapps.org/display?v=p37zgvgy216
21.04-24.04.2020 Урок 13. Волейбол. Удосконалення техніки володіння м’ячем 1. Виконати тренування для рук 2. Удосконалення техніки володіння м’ячем https://www.youtube.com/watch?v=fCwEtHl5NZE&=&t=286s https://www.youtube.com/watch?v=xr15Knh4MOE&=&feature=youtu.be
21.04-24.04.2020 Урок 14. Волейбол. Вправи для розвитку координації рухів 1. Виконати руханку 2. Вправи з м’ячем біля стіни 3. Вправи
з м’ячем
https://www.youtube.com/watch?v=CW4sZYNXPfs https://www.youtube.com/watch?v=rknb_yuDyT0&=&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=VshB8Vjpc5Y&=&t=28s
21.04-24.04.2020 Урок 15. Волейбол. Узагальнюючий урок 1. Виконати руханку 2. Тестування «Малюкбол» 3. Вправи для профілактики плоскостопості https://www.youtube.com/watch?v=0Jpn6UvraBo https://www.google.com/url?q=https%3A%2F%2Fnaurok.com.ua%2Ftest%2Fjoin&sa=D&sntz=1&usg код доступу до тесту: 137025
https://drive.google.com/file/d/17pH5brPKlVMbscyfVhuhxSfco5XotYoK/view
Кiлькiсть переглядiв: 550
Крушинівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів

вул. Миру 42-Б, с. Крушинівка, Бершадський район, Вінницька область, 24423

Дата останньої зміни 03 Червня 2021

Фотогалерея