Повернутися до звичайного режиму

Розклад уроків (7 тиждень) проєкту “Всеукраїнська школа онлайн” 6 клас

На YouTube-каналі МОН усі уроки розпочинатимуться так:

  • 1 урок – 10:00
  • 2 урок – 10:30
  • 3 урок (руханка) – 11:00
  • 4 урок – 11:15
  • 5 урок – 11:45
  • 6 урок (руханка) – 12:15
  • 7 урок – 12:30

Пам’ятайте, якщо запізнилися – не біда, всі уроки зберігаються в записі на нашому YouTube-каналі. Крім того, під час трансляції ви завжди можете почати її переглядати зі зручного для вас місця.

6 клас – bit.ly/USO6class

/Files/images/6-5.png

Українська мова

Вчитель: Кулик Галина Олександрівна

Зворотній звязок: Viber та krush_sh@ukr.net

№ з/п Дата Тема уроку Завдання
1. 30.03 Числівники кількісні ( на означення цілих чисел,дробові,збірні) і порядкові С.164-169,виконати впр.447
2. 31.03 Числівники прості,складні й складені. С.167,виконати впр.437
3. 02.04 Відмінювання числівників С.171-178,виконати впр.470
4. 06.04 РМ.Твір на тему: «Люди,з яких я беру приклад» Написати твір
5. 07.04 Буква ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках. Написати невелике есе,використати числівники
6. 09.04 Роздільне написання складених числівників. С.167,виконати впр.438
7. 13.04 Написання разом порядкових числівників з -тисячний. С.177-178,виконати впр.478
8. 14.04 Узгодження числівників з іменниками. С.181-182,виконати впр.487
9. 16.04 Правильне вживання числівників на позначення дат і часу. С.180,виконати впр.483
10. 20.04 Тестування. С.186-187
11. 23.04 Займенник:значення,морфологічні ознаки,синтаксична роль. С.190-191,виконати впр.504
1. 27.04 Розряди займенників за значенням:особові, зворотний,присвійні;питальні й відносні Параграф 60,61,63 С.193-194,198,205 виконати впр.511,519
2. 28.04 Розвиток мовлення. Письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі «Що я роблю для здійснення своєї мрії « Про роздум С.238-239 Написати твір
3. 30.04 Заперечні й неозначені,вказівні й означальні займенники. Відмінювання займенників усіх розрядів С.201-202,207-209,виконати впр.548
4. 04.05 Приставний Н у формах особових і вказівних займенників С.195 виконати впр.509,510
5. 05.05 Написання разом і через дефіс неозначених займенників С.202,виконати впр.529
6. 07.05 Правопис заперечних займенників С.202,виконати впр.531
№ з/п Дата Тема уроку Завдання
1. 12.05 Розвиток мовлення. Есе світоглядного змісту. «Кого можна назвати патріотом рідної землі». Написати есе. Повторити параграф 59-62
2. 14.05 Написання займенників із прийменниками окремо. С.202 виконати завдання на С.214-215
3. 18.05 Контрольна робота. «Займенник» (тестування)
4. 19.05 Повторення в кінці року. Лексикологія. Правопис слів іншомовного походження. С.22-36 виконати впр.82
5. 21.05 Фразеологія. Джерела української фразеології. С.37-49,виконати тестові завдання С.48-49
6. 25.05 Словотвір та орфографія. Основні способи словотвору. Правопис складних слів. С.52-66,виконати впр.162

Українська література

Вчитель: Кулик Галина Олександрівна

Зворотній звязок: Viber та krush_sh@ukr.net

№ з/п Дата Тема уроку Завдання
1. 31.03 Література рідного краю. Творчість Р.Руденко Матеріал скину на вайбер.Вірш вивчити
2. 02.04 Ярослав Стельмах. Коротко про письменника. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» Робота над змістом. Ознайомитися з біографією письменника. Прочитати твір.
3. 07.04 Ярослав Стельмах. Коротко про письменника. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» Таємничі,веселі,незвичайні події в повісті,передані образним словом. ТЛ: сюжет,його елементи. Переказувати твір близько до тексту. Опрацювати ТЛ.
4 09.04 Ярослав Стельмах. Коротко про письменника. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» Допитливість,винахідливість,кмітливість хлопчиків-головних героїв Скласти цитатну характеристику головних героїв.
5 14.04 Позакласне читання.Я.Стельмах «Найкращий намет» Читати твори Я.Стельмаха
6. 16.04 Леся Воронина.Сучасна письменниця,авторка багатьох книг для дітей. «Таємне Товариство боягузів,або засіб від переляку 9».Фантастична,романтична повість про виховання гідності та мужності. Ознайомитися з біографією сучасної письменниці. Прочитати твір
1. 21.04 Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів,або засіб від переляку 9».Клим Джура-рятівник світу.його друзі й вороги. Еволюція Клима-від боягуза до супергероя. Скласти план до твору та цитатну характеристику головних героїв.
9. 23.04 «Таємне Товариство боягузів,або засіб від переляку 9».Роль сім’ї у формуванні життєвих переконань людини .Стосунки між різними поколіннями в родині. Написати есе (до твору),як сім’я впливає на формування переконань.
1. 28.04 Контрольна робота . Твір за прочитаним «Таємне Товариство боягузів,або засіб від переляку 9». Написати твір
2. 30.04 Гумористичні твори. Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів(анекдоти,байки,усмішки,гуморески,співомовки тощо). Роль гумору в житті українців. Робота з словником літературних термінів
3. 05.05 Леонід Глібов. Визначний український байкар,поет.»Щука» Опрацювати матеріал про Леоніда Глібова. Виразно читати байку «Щука»
4 07.05 Леонід Глібов. «Муха і Бджола «, «Жаба і Віл». Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника. Побудова байки. Виразно читати байки. Робота над будовою байки
№ з/п Дата Тема уроку Завдання
1. 12.05 Степан Руданський. Співомовки С.Руданського ---унікальне явище у світовому письменстві. «Добре торгувалось». Опрацювати матеріал про Степана Руданського. Виразно читати співомовки.
2. 14.05 Степан Руданський. «Запорожці у короля». Висміювання моральних вад,негативних рис характеру,авторська симпатія до простої людини… Виразно читати. «Запорожці у короля» Аналізувати твір
3. 19.05 Павло Глазовий. «Кухлик». «Найважча роль». Опрацювати матеріал про Павла Глазового. Виразно читати сатиричні твори
4 21.05 Павло Глазовий. «Заморські гості». Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів. Вивчити напам’ять гумореску (на вибір)

Зарубіжна література

Вчитель: Кулик Галина Олександрівна

Зворотній звязок: Viber та krush_sh@ukr.net

1. 27.04 Астрід Анна Емілія Ліндгрен . Основні відомості про життя і творчість письменниці,популярність її творів у різних країнах. Ознайомитися з біографіїю та творчістю А.Ліндгрен (сучасна література)
2. 30.04 «Міо,мій Міо». Моральні цінності у творчості А.Ліндгрен. Теорія літератури. Поглиблення понять про повість (повість-казка). Прочитати твір «Міо,мій Міо». Опрацювати ТЛ (повість-казка)
3. 04.05 Образи головних героїв. Перемога добра над злом. Характеристика головних герої.
4 07.05 РМ.(П).Переказ епізоду твору. Письмово переказати Епізод твору,який найбільше сподобався

Англійська мова

Вчитель: Рогова Мар'яна Григорівна

Зворотній звязок: Viber та moriana_95@ukr.net

№ п/п Дата Тема Завдання
1 13.03 . Великобританія Різні країни — цікаві міста. Лондон. Підготувати розповідь про Лондон Впр.. 1-4 р. 157-158
2 17.03 Подорож Лондоном Презентація на тему «Подорож країнами»
https://www.youtube.com/watch?v=Cp4SwAUBZfI
3 19.03 Подорож країнами В. 1 с. 167
4 20.03 Дві країни – дві столиці В.1 с. 172
5 31.03 Навколо світу В.2 с. 172
6 02.04 Цікаві місця світу В.3 с. 173Впр.2 с.174
7 03.04 Планування Подорожі В. с. 179 (проект)
8 07.04 Подорож Велиобританією В.9с.184
9 09.04 Подорож В.2, 6 с. 187 -188
10 10.04 Мої враження від подорожей Підготувати розповідь про Велику подорож
11 14.04 Узагальнення і систематизація знань за темою «Великобританія» В.6 с. 167
12 16.04 Київ В.5 с.176 (діалог)
13 17.04 Планування Подорожі Виконати завдання на роздруківках, повторити лексику
14 21.04 Подорож Україною В.3 с. 181
15 23.04 Придбання квитків В.5с.183
16 24.04 Подорож повторити лексику

Біологія

Вчитель: Гонтарук Галина Михайлівна

Зворотній звязок: Viber та petro.gontaryk@gmail.com

№ п.п. Дата Зміст роботи Домашнє завдання
1. 31.03 Рослинні групування. Життєві форми рослин Опрацювати Параграф 45,46
2. 03.04. Значення рослин для існування життя на планеті Земля. Значення рослин для людини https://naurok.com.ua/urok-na-temu-znachennya-roslin-dlya-isnuvannya-zhittya-na-planeti-zemlya-ta-dlya-lyudini-150042.html
3. 07.04. Узагальнення знань з теми «Різноманітність рослин». Тести Повторити Параграф 42-46
https://naurok.com.ua/uzagalnennya-znan-z-biologi-riznomanitnist-roslin-143083.html
4. 10.04. Особливості живлення, життєдіяльності грибів Опрацювати Параграф 47
5. 14.04. Особливості будови грибів: Грибна клітина, грибниця, плодове тіло. Опрацювати Параграф 48 Таблиця стор, 218
6. 17.04. Розмноження та поширення грибів. Параграф 48 Завдання стор, 221
7. 21.04. Групи грибів: симбіотичні-нікоризоутворюючі шапинкові гриби. Лабораторне дослідження №14. Будова шапинкових грибів. Практична робота №5. Розпізнавання їстівних та отруйних грибів. Опрацювати Параграф 49,51.,
https://naurok.com.ua/urok-praktichna-robota-rozpiznavannya-stivnih-ta-otruynih-gribiv-svoe-miscevosti-62385.html https://vseosvita.ua/library/laboratorne-doslidzenna-budova-sapinkovih-gribiv-24051.html
8. 24.04. Групи грибів: Лишайники Опрацювати Завдання стор, 247
1 28.04. Групи грибів: сапротрофні- цвільові гриби, дріжджі. Опрацювати Параграфи 50, 52
2. 05.05. Групи грибів: паразитичні гриби (на прикладі трутовиків та збудників мікозів людини) Опрацювати Параграфи 51 53
3. 08.05. Значення грибів у природі та житті людини Повторити Параграфи 47-53
Дата Зміст роботи Домашнє завдання
12.05. Узагальнення та систематизація знань з теми «Гриби». Контрольна робота. Повторити Параграфи 53, 54
15.05. Узагальнення. Ознаки основних груп організмів, їх залежність від середовища існування. Повторити Параграфи 1, 3.
19.05. Будова та життєдіяльність організмів. Повторити Параграфи 7-10
22.05. Узагальнення. Різноманітність життя. Повторити Параграф 2

Географія

Вчитель: Ткач Тамара Григорівна

Зворотній звязок: Viber та toma_tkach79@ukr.net

Дата Зміст Домащнє завдання
1 30.03. Льодовики –багаторічні природні скупчення льоду. Особливості утворення і поширення льодовиків. Опрацювати §52 ст. 203 - 206
2 01.04. Багаторічна мерзлота – підземне зледеніння. Утворення і поширення багаторічної мерзлоти. Опрацювати §52 ст. 203 - 206
3 03.04. Підземні води, умови їхутворення і залягання в земній корі. Термальні й мінеральні води. Опрацювати §53 ст. 207 - 210
4 06.04. Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод Світового океану і суходолу. Опрацювати §53 ст. 207 - 210
5 08.04. Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок з теми «Гідросфера» Повторити тему «Гідросфера»
Тема 4. Біосфера та ґрунти
6 10.04. Складові біосфери, особливості їх поширення на земній кулі. Опрацювати §54 ст. 212 - 2216
7 13.04. Властивості ґрунтів. Ґрунтовий покрив, карта ґрунтів. Опрацювати §55 ст. 217 – 220.
8 15.04. Вплив господарської діяльності людини на ґрунтовий покрив, рослинність і тваринний світ суходолу та океану. Опрацювати ст. 216, 219 - 220
Тема 5. Природні комплекси
9 17.04. Природні комплекси (ландшафти) як наслідок взаємозв’язків компонентів природи. Опрацювати §56 ст. 221 - 223
10 22.04. Географічна оболонка – найбільший природний комплекс Землі, її межі, властивості. Опрацювати §57 ст. 224 - 226
11 24.04. Природні зони Землі, їх особливості Опрацювати §58 ст. 227 - 230
12 27.04. Практична робота 7 (на вибір) а. Складання опису одного з природних комплексів своєї місцевості (за типовим планом). б. Екскурсія у природний комплекс своєї місцевості
13 29.04. Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок з теми «Біосфера та грунти», « Природні комплекси» Повторити теми «Біосфера та грунти», « Природні комплекси»
14 04.05. Кількість населення Землі. Розселення населення на Землі його густота. Опрацювати §59 ст. 233 - 235
15 06.05. Найбільш заселені території земної кулі. Опрацювати §59 ст. 233 - 235
16 08.05. Людські раси. Дослідження М.М.Миклухо-Маклая. Найчисленніші народі світу. Опрацювати § 60 ст. 236 - 241
Дата Зміст Домащнє завдання
1 13.05. Найбільші за площею та чисельністю населення держави світу на політичній карті світу Опрацювати §61 ст. 242
2 15.05. Знайти на карті найбільші держави та їх столиці. Опрацювати §61 ст. 243 - 246
3 18.05. Держави-сусіди України на політичній карті світу. Опрацювати § 61 ст. 247
4 20.05. Зміни компонентів географічної оболонки під впливом людської діяльності. Опрацювати § 62 ст. 248
5. 22.05. Зміни природних комплексів Землі. Опрацювати § 62 ст. 249 - 250

Історія

Вчитель: Кифорук Ірина Миколаївна

Зворотній звязок: Viber та ira.kiforuk87@ukr.net

16.03 Еллінізм Опрацювати §42 письмово 1,3 завдання на ст.135.
https://www.youtube.com/watch?v=K5cHlJvB8zM
18.03 Узагальнення Опрацювати письмово усі завдання на ст.136 Перети у ссилку та виконати тести 1 варіант
https://naurok.com.ua/tematichne-ocinyuvannya-z-rozdilu-antichna-civilizaciya-ta-susidi-142857.html
30.03 Природа та господарство Апеннінського півострова. Виникнення міста Рима Опрацювати §43 письмово 1,3 завдання на ст.138.

https://www.youtube.com/watch?v=z5LDtVPGy9w
01.04 Римська республіка Опрацювати § 44 письмово 2,3 завдання на ст.140.
https://www.youtube.com/watch?v=Rcddn-Hzkec
06.04 Повсякденне життя в римських містах Опрацювати § 45 письмово 1,2,3 завдання на ст.143. Скласти невелику розповідь(5-6 речень) про життя заможної римської сім’ї в домусі.
https://www.youtube.com/watch?v=T43F3FxlKks
08.04 Релігія та звичаї Опрацювати § 46 письмово 3 завдання на ст.146.

https://www.youtube.com/watch?v=YQb-Dp2oeXo
13.04 Військові завоювання Риму. Пунічні війни Опрацювати § 47 письмово 1,2,3 завдання на ст.150.

https://www.youtube.com/watch?v=IDurMqW_rkc
15.04 Римська імперія Опрацювати § 48 письмово 1,2,3 завдання на ст.153.

https://www.youtube.com/watch?v=Kylw4v3BGlM
22.04 Культура Риму Опрацювати § 49 письмово 1,2,3 завдання на ст.156.

1.https://www.youtube.com/watch?v=wh-_Z-HptWI
2.https://www.youtube.com/watch?v=FN7dmtvVYBk
3.https://www.youtube.com/watch?v=uRoCgy4ok0c
27.04 Практична робота 3. Повсякденне життя римлян за часів Імперії Опрацювати ст.157-160. Письмово 1,2,3,4,5 завдання на ст.158;1,2,3,4 завдання на ст.160.

https://www.youtube.com/watch?v=wQHy-x9XTYA
29.04 Народи – сусіди Риму Опрацювати § 50 письмово 1,2,3 завдання на ст.162.
04.05 Кризові явища Римської імперії. Опрацювати § 51, письмово 1,3 завдання на ст.165. https://www.youtube.com/watch?v=GHoWoc66U_E
06.05. Падіння Західної Римської імперії Опрацювати § 52, письмово 1,2,3 завдання на ст.168. https://www.youtube.com/watch?v=46knSJKrJIc https://www.youtube.com/watch?v=sowSGrK1uPY
13.05 Слов’яни та їх сусіди Опрацювати § 53, письмово 1,2, завдання на ст.173.
18.05 Узагальнення Виконати завдання,які будуть скинуті у Viber.
20.05 Внесок давніх цивілізацій, культур, народів в історію людства. Опрацювати § 54, письмово 1,3, завдання на ст.181.
25.05 Повторення. Виконати завдання на ст.182.
27.05 Узагальнення до курсу. ВНЕСОК ДАВНІХ ЦИВІЛІЗАЦІЙ, КУЛЬТУР, НАРОДІВ В ІСТОРІЮ ЛЮДСТВА Виконати завдання,які будуть скинуті у Viber.

Інформатика

Вчитель: Майданюк Тетяна Анатоліївна

Зворотній звязок: Viber та gontaruk.ua@ukr.net

№ з/п Дата Тема уроку Завдання
1. 16.03 Вимоги до оформлення презентації Опрацювати §8
2. 18.03 Відкриття створення та збереження презентації Опрацювати §9
3. 30.03 Практична робота «Створення слайдової презентації» Повторити §8-9 Виконати практичну роботу.
№ з/п Дата Тема уроку Завдання
1. 01.04 Практична робота «Редагування раніше створеної презентації» Виконати практичну роботу перейшовши за посиланням:
https://drive.google.com/open?id=12ODhHChzVbi8HwtC8DjQ_78W58-MPLkb
2. 06.04 Об’єкти презентації Опрацювати §10 (ст.63-67) Переглянути презентацію за посиланням:
https://sites.google.com/site/lessonsnvk/prezentacia-21
3. 08.04 Засоби керування демонстрацією презентації Опрацювати §13 Відеоурок за посиланням:
https://bbb.pmg17.vn.ua/b/rgd-k3v-63t
4. 13.04 Типи слайдів Опрацювати §10 (ст.67-68)
Відеоурок за посиланням:
https://bbb.pmg17.vn.ua/b/rgd-k3v-63t
5. 15.04 Налаштування показу презентації Повторити §13
6. 22.04 Ефекти анімації. Рух об’єктів в презентації Опрацювати §11
Виконати презентацію відповідно до зразку:
https://youtu.be/Pz4k9AvwV-A
1. 27.04 Практична робота «Анімація в слайдових презентаціях. Рух об’єктів» Виконати практичну роботу перейшовши за посиланням: https://drive.google.com/open?id=12ODhHChzVbi8HwtC8DjQ_78W58-MPLkb
2. 29.04 Практична робота «Анімація в слайдових презентаціях. Рух об’єктів» Виконати практичну роботу перейшовши за посиланням: https://drive.google.com/open?id=12ODhHChzVbi8HwtC8DjQ_78W58-MPLkb
3. 04.05 Ефекти зміни слайдів Переглянути відео: https://youtu.be/TQlN-S12Y00
4. 06.05 Практична робота «Анімація в слайдових презентаціях. Зміна слайдів» Виконати практичну роботу перейшовши за посиланням: https://drive.google.com/open?id=12ODhHChzVbi8HwtC8DjQ_78W58-MPLkb
1. 13.05 Практична робота «Анімація в слайдових презентаціях. Зміна слайдів» Виконати практичну роботу перейшовши за посиланням:
https://drive.google.com/open?id=12ODhHChzVbi8HwtC8DjQ_78W58-MPLkb
2. 18.05 Планування представлення презентації та виступ перед аудиториєю Переглянути презентацію за посиланням:
https://drive.google.com/open?id=1prX0j_2cMnb0W8D8iDiZhE13uX8Luqep
3. 20.05 Демонстрація готової презентації Опрацювати §13 Повторити матеріал по темі.
4. 25.05 Підсумковий урок з теми «Комп’ютерні презентації» Підсумкове тестування по темі
5. 27.05 Повторення навчального матеріалу за рік Завдання у Viber

Основи здоров'я

Вчитель: Бондар Людмила Григорівна

Зворотній звязок: Viber та mega_bonlud@ukr.net

Тема 2. Безпека в побуті й навколишньому середовищі
Безпека в побуті
1 11.03 Правила користування газовими приладами, електроприладами, водогоном, тепловими мережами. П.23 - 24 Запитання та завдання до параграфа
2 18.03 Безпека при користуванні засобами побутової хімії. Практичні роботи. Відпрацювання навичок безпечного зберігання ліків і засобів побутової хімії. Вивчення вмісту домашньої аптечки. П.25 - 26 Запитання та завдання до параграфа Виконати практичну роботу з допомогою батьків
Пожежна безпека в оселі
3 01.04 Причини виникнення пожеж. Стадії розвитку пожежі. Пожежна охорона. Профілактика пожеж. План евакуації з будинку. Відпрацювання навичок екстреної евакуації з своєї оселі. П.27 Запитання та завдання до параграфа Обговорити виконання роботи з батьками
4 08.04 Засоби пожежогасіння. Захист органів дихання в зоні пожежі. Дії в разі загоряння одягу. П.27 Запитання та завдання до параграфа
5 15.04 Виготовлення ватно-марлевої пов’язки. Виконати практичну роботу за зразком у підручнику, дотримуючись правил безпеки
Проживання в промисловій зоні
6 22.04 Види небезпечних промислових об’єктів. Дії школяра під час виникнення аварійної ситуації на підприємстві. Підручні засоби захисту. П.28 Запитання та завдання до параграфа
Безпека руху велосипедиста
7 29.04 Елементи конструкції велосипеда, що впливають на безпеку руху. Одяг для велосипедиста. Засоби безпеки велосипедиста. П.29 Запитання та завдання до параграфа
8 Правила дорожнього руху для велосипедистів. Правила перевезення вантажів і виконання маневрів на велосипеді.
1 06.05 Правила дорожнього руху для велосипедистів. Правила перевезення вантажів і виконання маневрів на велосипеді. Опрацювати $ 29. Скласти пам’ятку «Правила перевезення вантажів для велосипедистів». https://www.youtube.com/watch?v=9QcYFEiwNfU https://www.youtube.com/watch?v=AlSsFBMxDiQ https://www.youtube.com/watch?v=ncTcoVuQVlM
Тестування
2 13.05 Повідомлення рятувальним службам. Правила взаємодії з рятувальниками Опрацювати $ 31. Скласти пам’ятку «Як повідомити рятувальну службу про надзвичайну подію»
https://www.youtube.com/watch?v=a_dlA0xHOC0 https://www.youtube.com/watch?v=p7ZsxPRalHc https://www.youtube.com/watch?v=ydSJthAtsJo Тестування
3 20.05 Перша допомога при ураженні електричним струмом, потраплянні хімічних речовин на шкіру, отруєнні. Повторити $ 31. Скласти алгоритм надання допомоги при ураженні електричним струмом, потраплянні хімічних речовин на шкіру, отруєнні.
https://www.youtube.com/watch?v=5CQthcHOmi0 https://www.youtube.com/watch?v=zU62pKHYeWM https://www.youtube.com/watch?v=hhiP0tzU7ss https://www.youtube.com/watch?v=4TsQpfnR-h8 https://www.youtube.com/watch?v=3_w6UxLfbUw
4 27.05 Перша допомога при дорожньо – транспортній пригоді Повторити $ 31.
https://www.youtube.com/watch?v=5NjH0fUYr_c https://www.youtube.com/watch?v=1Z_pr-qZObc Перегляд відеороликів

Математика

Вчитель: Гонтарук Тетяна Григорівна

Зворотній звязок: Viber

Дата Зміст уроку Завдання
30.03 Рівняння. Основні властивості рівнянь Парагр. 31, № 1422, 1423(1-3)
31.04 Розв"язування рівнянь Повт. парагр.31, №1424,1428
01.04 Розв"язування задач за допомогою рівнянь Парагр.32, №1440, 1444, 1446
03.04 Розв"язування задач за допомогою рівнянь Парагр.32, №1450, 1452, 1456
06.04 Розв"язування задач за допомогою рівнянь Парагр. 32, №1462, 1466, 1474
07.04 Розв"язування типових задач Повт. парагр. 32, тести ст.286
08.04 Контрольна робота №7 Повт. парагр.30-32, виконати індивід. завдання
10.04 Розв"язування вправ на всі дії з раціональними числами Повт.парагр.26-29, № 1350, 1352,1356
13.04 Розв"язування вправ на всі дії з раціональними числами Повт. парагр. 26-29, № 1359, 1361
14.04 Розвязування вправ на всі дії з раціональними числами Повт. парагр. 26-29, №1395, 1397, 1403
15.04 Перпендикулярні прямі Парагр. 33, № 1490, 1494. 1502
17.04 Паралельні прямі Парагр. 33, № 1500, 1508, 1510
21.04 Координатна площина Парагр.34, № 1530, 1532, 1533,
22.04 Координатна площина Парагр. 34, № 1537, 1540, 1548
24.04 Координатна площина Парагр. 34, № 1549, 1552, 1558
27.04. Приклади графіків залежностей між величинами Параграф 35, №1568, 1569, 1571
28.04. Графіки залежностей між величинами Параграф 35, №1573, 1574, 1578
29.04. Розв’язування типових задач Повт. Параграф 33-35, тести №2 с. 286
04.05. Повторення. Перетворення виразів Повт. Параграф 30, №1582-1583
05.05. Повторення. Перетворення виразів Повт. Параграф 30, №1395, 1397
06.05. Повторення. Розв’язування рівнянь Повт. Параграф 31, №1421(1-8), 1430(1-2)
08.05. Повторення. Розв’язування рівнянь №1423

Образотворче мистецтво

Вчитель: Бондар Людмила Григорівна

Зворотній звязок: Viber та mega_bonlud@ukr.net

Дата Тема Завдання
1 12.03 Побудова тематичної композиції «Моє вітання для матусі» Виконати ескіз роботи «Моє вітання для матусі»
2 19.03 Завершення в кольорі багатофігурної тематичної композиції «Моє вітання для матусі» Завершити в кольорі композицію «Моє вітання для матусі»
3 02.04 Історичний жанр. Побудова композиції «Історія виникнення села Крушинівки» Виконати ескіз роботи «Історія виникнення села Крушинівки». Знайти в фейсбуці відеоролик про Крушинівку, на сайті школи ознайомитись з історією виникнення села Крушинівки
4 09.04 Завершення в кольорі тематичної композиції «Історія виникнення села Крушинівки» Завершити в кольорі композицію «Історія виникнення села Крушинівки»
5 16.04 Релігійний жанр. Виконання ескізу композиції «Великодній янгол» Виконати практичну роботу «Великодній янгол»
6 23.04 Завершення в кольорі тематичної композиції «Великодній янгол» Виконати практичну роботу «Великодній янгол» в кольорі
7 30.04 Батальний жанр. Побудова сюжетної композиції «Іду на ви» Виконати ескіз практичної роботи «Іду на ви». Переглянути презентацію
1 07.05 Завершення в кольорі сюжетної композиції на батальну тематику «Іду на ви» https://www.youtube.com/watch?v=yC-1m7Cz_7o
завершити виконання в кольорі роботи «Іду на ви»
2 14.05 Міфологічний жанр. Побудова сюжетної композиції «Герої українських міфів і легенд» Створення ескізу композиції «Герої українських міфів та легенд»
3 21.05 Завершення в кольорі сюжетної композиції «Герої українських міфів і легенд» Завершити виконання в кольорі роботи «Герої українських міфів та легенд»
4 28.05 Підведення підсумків року анкетування

Етика

Вчитель: Бондар Людмила Григорівна

Зворотній звязок: Viber та mega_bonlud@ukr.net

Дата Тема Завдання
1 17.03 Що таке права та свободи людини. Чому права дитини і права людини є цінністю громадянського суспільства. Опрацювати урок 27. Написати міні – твір «Як поєднуються права і свободи людини» або скласти кросворд «Права і свободи людини»
2 31.03. Що таке суспільна справедливість і соціальна різноманітність .У чому ми всі рівні, хоча й різні. Повторити урок 28, дати відповіді на запитання та виконати завдання після параграфу. Записати терміни в словник
3 07.04 Що означає рівність усіх перед законом в громадянському суспільстві Опрацювати урок 29, дати відповіді на запитання та виконати завдання після параграфу
4 14.04 Що таке громадянська позиція людини. У чому полягає почуття гідності громадянина. Опрацювати урок 30.
5 21.04 У чому полягає етика відносин між народами у демократичному суспільстві. Опрацювати урок 31.
6 28.04 Як громадяни повинні ставитись до своєї держави Опрацювати урок 34 Записати терміни в словник
1 05.05 Повторення теми І «Що вивчає етика» Повторити уроки 1 -4. Заповнити словники, виконати тести https://www.youtube.com/watch?v=m1UJviBOkiQ
2 12.05 Повторення теми ІІ. « Людина – частина Всесвіту» Повторити уроки 10 - 14. Заповнити словники, виконати тести
3 19.05 Повторення теми ІІІ. «Моральні виміри спілкування» Повторити уроки 17 - 22. Заповнити словники, виконати тести
4 26.05 Повторення теми ІV. «Цінності демократичного громадянського суспільстві» Повторити уроки 25 - 34. Заповнити словники, виконати тести

Фізична культура

Вчитель: Гонтарук Володимир Миколайович

Зворотній звязок: Viber та gontaruk.77@ukr.net

ДатаТемаЗавданняПосилання
23.03-27.03.2020Урок 1. Волейбол. Історія виникнення. Загальна характеристика гри. Правила гри1. Виконати ЗРВ на основі відео 2. Презентація до урокуhttps://www.youtube.com/watch?v=GXYKUNYujSY&feature=youtu.behttps://drive.google.com/file/d/1IOcSDkKGI99D1-q-i2FOz-a7l39v5-Nd/view
23.03-27.03.2020Урок 2. Верхня передача м’яча та прийом м’яча1. Виконати комплекс вправ наведених в відео 2. Відео вправиhttps://www.youtube.com/watch?v=fCwEtHl5NZE&list=RDCMUCoxYbqsS91E8ztW35aFyVTg&index=32https://www.youtube.com/watch?v=IBSvYfRAIbQ&feature=youtu.be&list=RDCMUCoxYbqsS91E8ztW35aFyVTghttps://www.youtube.com/watch?v=fKLLEMYk4NU&feature=youtu.be
23.03-27.03.2020Урок 3. Волейбол1. Виконати тренування на всі групи м’язів які наведені в відео 2. Ознайомитися з інформацією про відомих волейболістокhttps://www.youtube.com/watch?v=LF1hsGsYYH4 https://sites.google.com/site/volejbololja/vidomi-volejbolisti
30.03-03.04.20Урок 4. Волейбол. Передача м’яча двома руками зверху1. Загальнорозвивальні з м’ячем 2. Переглянути відео 3. Техніка виконання передачі м’яча двома руками зверхуhttps://www.youtube.com/watch?v=hYVpXKiUAzs https://www.youtube.com/watch?v=VshB8Vjpc5Yhttps://drive.google.com/file/d/1NqoJhH5-v_YCBdQzZHQWlNv0hkawNwCq/view
30.03-03.04.20Урок 5. Волейбол. Техніка подачі м’яча однією рукою знизу1. Виконати загальнорозвивальні вправи з м’ячем 2. Виконати стрибкові вправи 3. Техніка подачі м’яча однією рукою знизу 4. Переглянути відео з інтернетуhttps://www.youtube.com/watch?v=Mr_IUXwg1Zg https://www.youtube.com/watch?v=6wjTfgHznTohttps://drive.google.com/file/d/1ILhBG3d-c02QxZ4kHVT_0sJZyn4Dc7Gm/viewhttps://www.youtube.com/watch?v=RiG4HsT8WCQ
30.03-03.04.20Урок 6. Волейбол. Розташування гравців на майданчику. Зміна місць.1. Загальнорозвивальні вправи 2. Переглянути відео 3. Розташування гравців на майданчику, зміна місцьhttps://www.facebook.com/watch/?v=670678270452122https://ru.wikihow.com/%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%8F%D1%8E%D1%82%D1%81%D1%8F-%D https://drive.google.com/file/d/1fFNGpuY_s5ulEhgNHSBkSi4pEEH_teI7/view
06.04-10.04.20Урок 7. Волейбол. Прийом і передача м’яча двома руками зверху в парах1. Виконати руханку 2. Прийом і передача м’яча двома руками зверху в парах. Переглянути відеоhttps://drive.google.com/file/d/1Dw0VmOna6Ja8-qMjGGpfO16pyXySVJDw/viewhttps://www.youtube.com/watch?list=PL72D5B9E5BC330FD9&v=mMjanE7TQoY&feature=emb_rel_endhttps://www.youtube.com/watch?v=KgkFWc-_sV0&list=PL72D5B9E5BC330FD9&index=3https://www.youtube.com/watch?v=FbhEcEQus2I&list=PL72D5B9E5BC330FD9&index=4
06.04-10.04.20Урок 8. Волейбол. Прийом і передача м’яча двома руками знизу1. Виконати руханку 2. Спеціальні вправи волейболиста 3. Прийом і передача м’яча двома руками знизу 4. Переглянути відеоhttps://drive.google.com/file/d/1Dw0VmOna6Ja8-qMjGGpfO16pyXySVJDw/viewhttps://www.youtube.com/watch?v=fKLLEMYk4NUhttps://pulvinar.blogspot.com/p/blog-page_9370.html
https://www.youtube.com/watch?v=tJ6Z1H_RFJA
https://www.youtube.com/watch?v=Fxxaf-ZjRW0
06.04-10.04.20Урок 9. Волейбол. Прийом і передача м’яча двома руками знизу1. Виконати руханку 2. Прийом і передача м’яча двома руками знизу (удосконалення техніки виконання). Переглянути відеоhttps://drive.google.com/file/d/1Dw0VmOna6Ja8-qMjGGpfO16pyXySVJDw/viewhttps://www.youtube.com/watch?v=Zg9HfE8MiLY&list=PL72D5B9E5BC330FD9&index=5https://www.youtube.com/watch?v=sztqzV3RucU&list=PL72D5B9E5BC330FD9&index=6
13.04-17.04.20Урок 10. Волейбол. Нижня бокова подача м’яча1. Виконати руханку 2. Нижня бокова подача м’яча. Переглянути відеоhttps://www.youtube.com/watch?v=NcI3S6eGxsI
https://www.youtube.com/watch?v=3ZXzWjmDh30&=&t=83shttps://www.youtube.com/watch?v=aGvPCHdUk38
13.04-17.04.20Урок 11. Волейбол. Нападаючий удар1. Виконати руханку 2. Нападаючий удар 3. Нападаючий удар (відео з інтернету)https://www.youtube.com/watch?v=NcI3S6eGxsIhttps://www.youtube.com/watch?v=5w0RCXMZdBMhttps://www.youtube.com/watch?v=9S-cmgANVL8
13.04-17.04.20Урок 12. Волейбол. Нападаючий удар1. Виконати руханку 2. Блокування нападаючого удару 3. Блокування нападаючого удару (відео з інтернету) 4. Гра «Перший мільйон»https://www.youtube.com/watch?v=NcI3S6eGxsIhttps://drive.google.com/file/d/1ZT6bGa2-qguzYJS6RkS_9qJG4Vpjs4AP/viewhttps://www.youtube.com/watch?v=pwtuCAOA5wghttps://learningapps.org/display?v=p37zgvgy216
21.04-24.04.2020Урок 13. Волейбол. Удосконалення техніки володіння м’ячем1. Виконати тренування для рук 2. Удосконалення техніки володіння м’ячемhttps://www.youtube.com/watch?v=fCwEtHl5NZE&=&t=286shttps://www.youtube.com/watch?v=xr15Knh4MOE&=&feature=youtu.be
21.04-24.04.2020Урок 14. Волейбол. Вправи для розвитку координації рухів1. Виконати руханку 2. Вправи з м’ячем біля стіни 3. Вправи
з м’ячем
https://www.youtube.com/watch?v=CW4sZYNXPfshttps://www.youtube.com/watch?v=rknb_yuDyT0&=&feature=youtu.behttps://www.youtube.com/watch?v=VshB8Vjpc5Y&=&t=28s
21.04-24.04.2020Урок 15. Волейбол. Узагальнюючий урок1. Виконати руханку 2. Тестування «Малюкбол» 3. Вправи для профілактики плоскостопостіhttps://www.youtube.com/watch?v=0Jpn6UvraBohttps://www.google.com/url?q=https%3A%2F%2Fnaurok.com.ua%2Ftest%2Fjoin&sa=D&sntz=1&usgкод доступу до тесту: 137025
https://drive.google.com/file/d/17pH5brPKlVMbscyfVhuhxSfco5XotYoK/view
Кiлькiсть переглядiв: 503
Крушинівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів

вул. Миру 42-Б, с. Крушинівка, Бершадський район, Вінницька область, 24423

Дата останньої зміни 03 Червня 2021

Фотогалерея