Розклад уроків (7 тиждень) проєкту “Всеукраїнська школа онлайн” 7 клас

На YouTube-каналі МОН усі уроки розпочинатимуться так:

  • 1 урок – 10:00
  • 2 урок – 10:30
  • 3 урок (руханка) – 11:00
  • 4 урок – 11:15
  • 5 урок – 11:45
  • 6 урок (руханка) – 12:15
  • 7 урок – 12:30

Пам’ятайте, якщо запізнилися – не біда, всі уроки зберігаються в записі на нашому YouTube-каналі. Крім того, під час трансляції ви завжди можете почати її переглядати зі зручного для вас місця.

7 клас –bit.ly/USO7class

/Files/images/7-7.png

Українська мова

Вчитель: Вербецька Галина Петрівна

Зворотній звязок: Viber та verbecka@ukr.net

Дата Тема Завдання
1. 16. 03 Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку у словосполученні і реченні. Зв'язок прийменника з непрямими відмінками іменника. Види прийменників за будовою. П. 42. Впр. 438, 443. Переглянути відео урок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=zhBa2Tu7naM
2. 18.03 Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку у словосполученні і реченні. Зв’язок прийменника з непрямими відмінками іменника. Види прийменників за будовою. П. 42. Впр. 444(усно). Написати есе «Весна починається з березня». Підкреслити прийменники
3. 19. 03 РМ. Портретний нарис у публіцистичному стилі. Опрацювати с. підручника 233-235. Впр. 623
4 30.03 Непохідні і похідні прийменники П. 42.стор. 155. Впр 440
5 01. 04 Написання непохідних прийменників разом, окремо, через дефіс П 43. Впр.446 (усно), 448,449
6 02.04 Написання непохідних прийменників разом, окремо, через дефіс П. 43 впр. 453, 455
7 06. 04 Синонімічні і антонімічні прийменники. Прийменниково- іменникові конструкції в ролі членів речення. П. 44. Впр. 458 (усно), 460(1),468.
8 09.04 Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Тести за посиланням
https://ru.padlet.com/verbeckagalina/Bookmarks
9 13.04 Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням. П. 45. Впр. 471 (усно),474. Переглянути відео урок
https://www.youtube.com/watch?v=tApAU8uC76Q
10 15.04 Використання сполучників у простому і складному реченнхя: сполучники сурядності і підрядності Повторити п 45. Впр. 482, 486.
11 16.04 Використання сполучників у простому і складному реченнхя: сполучники сурядності і підрядності П. 45 впр. 489 (усно), 492.
12 22.04 Написання сполучників разом та окремо. Розрізнення сполучників та однозвучних слів. П. 46. Впр. 495(усно), 502, 503.
13 23.04 Повторення та узагальнення вивченого матеріал Виконати тести за посиланням
https://znanija.com/task/34816634
1 27.04 Повторення та узагальнення вивченого матеріал Повторити матеріал п 42-47 виконати завдання за посиланням
2 29.04 Контрольна робота. «Прийменник. Сполучник» Тести Виконати тести за посиланням
https://ru.padlet.com/verbeckagalina/Bookmarks
3 30.04 Частка як службова частина мови. Частки формотворчі, словотворчі. Частки, що надають слову або реченню додаткових відтінків Опрацювати п. 48. Впр. 506 (усно), 509 (Письмово) написати есе «Якби тобі випав шанс подорожувати з будь-яким дослідником у світі, хто б це був і чому?»
4 04.05 Частка як службова частина мови. Частки формотворчі, словотворчі. Частки, що надають слову або реченню додаткових відтінків Повторити п. 48. Перегляд відео уроку за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=m1xee8lcoik
5 06.05 Написання часток не і ні з різними частинами мови Опрацювати п. 48. Впр.49. впр. 520(усно), 522, 527. Перегляд відео уроку за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=m1xee8lcoik
6 07.05 Написання часток не і ні з різними частинами мови (узагальнення) Повторити п 48.виконати вправи за посиланням
https://ru.padlet.com/verbeckagalina/Bookmarks
дата тема Завдання
13.05 Правопис НЕ, НІ з різними частинами мови Опрацювати п ., 50. Вправа 564, тести на с. 196-197.
14.05 Написання часток –бо, -но, -то,-от,-таки Повторити п. 49. 520(усно), 527,529 (письмово)
18. 05 Написання часток –бо, -но, -то,-от,-таки Виконати вправи за посиланням https://ru.padlet.com/verbeckagalina/Bookmarks
20.05 Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням. Опрацювати п 51. Вправи 542 (усно), 543 (пис.). переглянути відео урок по темі.
21.05 Контрольний диктант відеоповідомлення
25.05 Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках Опрацювати п 51. Впр. 549
27.05 Контрольна робота 8. «Частка. Вигук.» (тестування) Повторити п. 3,18,27. 32.
29.05 Узагальнення і систематизація вивченого про частини мови, правопис і використання їх у мовленні(службові частини мови) Повторити п. 52. Впр.556,, тестові завдання с. 196-197.

Українська література

Вчитель: Вербецька Галина Петрівна

Зворотній звязок: Viber та verbecka@ukr.net

Дата Тема Завдання
1 13.03 М. Павленко «Русалонька із 7-В,або Проклятття роду Кулаківських». Роздуми про сенс життя, моральний вибір кожного. Написати вільне есе «Яким я бачу своє майбутнє»
2 17.03 М. Павленко «Русалонька із 7-В,або Проклятття роду Кулаківських». Добро і зло в повісті, у сучасному світі та в людині Тести с 241, завдання 12 письмово
3 20.03 Позакласне читання 4. М. Павленко «Русалонька із 7-В плюс дуже морська історія». Прочитати М. Павленко «Русалонька із 7-В плюс дуже морська історія». Інтернет-ресурс
4 31. 03 Л. Пономаренко «Гер переможений». Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності. Скласти літературний паспорт письменниці, вивчити визначення. С245,
5 03.04 Л. Пономаренко «Гер переможений». Особливості художніх засобів новели (роль деталей , поєднання різних часових площин тощо) Виконати завдання с. 245-246. 13 - письмово
6 07.04 Узагальнення й систематизація вивченого (К. Р.). Тести Онлайн-тести
https://naurok.com.ua/test/marina-pavlenko-rusalonka-iz-7-v-abo-proklyattya-rodu-kulakivskih-118438.html
7 10.04 Література рідного краю. Творчість М. Ясакової Інтернет-ресурс
8 14.04 О, Ольжич «Захочеш - і будеш» (із циклу «незнаному воякові»). Українські національні герої, лицарі духу. Романтичний максималізм, сила духу, життєрадісність, шляхетність, патріотизм, висловлені образним словом ідейно-художній аналіз поезії . Оцювати матеріал с. 247-248. Відповіді на запитання.
9 17.04 О Теліга «Сучасникам». Ідея оптимізму і життєлюбства у творах. Моральний заповіт нащадкам. Опрацювати матеріал підручника с. 250. Завдання 11 письмово
10 21.04 О. Гаврош. Коротко про письменника.» Неймовірні пригоди Івана Сили». Повість про пригоди українського силача, який став чемпіоном Європи з кількох видів спорту, обїздив пів світу, здобув безліч перемог Перечитати відомості про автора
https://skarbnuchka-10.jimdofree.com/%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0-%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0/7-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81/%D0%BE-%D0%B3%D0%B0%D0%B2%D1%80%D0%BE%D1%88/ прочитати твір
1 27.04 Розділові знаки у складному реченні з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку Опрацювати п. 31 впр. 405. Виконати завдання https://ru.padlet.com/verbeckagalina/Bookmarks
2 29.04 Розділові знаки у складному реченні з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку П. 32 впр. 398, 399. Написати есе вільне «ЩО може мене зробити щасливою», використовуючи складні речення з різними видами зв’язку.
3 30.04 Повторення вивченого матеріалу по темі « Складне речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку» Повторити п. 31 -32. Перегляд експрес-уроку https://www.youtube.com/watch?v=gMHrPE1GiPI
4 06.-5 Повторення вивченого матеріалу по темі « Складне речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку» Повторити п. 31 32. Виконати завдання за пос. https://ru.padlet.com/verbeckagalina/Bookmarks
5 07. 05 Контрольна робота 5. «Складне речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку» Виконати завдання за посиланням https://ru.padlet.com/verbeckagalina/Bookmarks
дата тема Завдання
12.05 А. Малишко. Відомий український поет і його пісні, що стали народними. «Пісня про рушник». Патріотичні почуття ,найвищі духовні цінності. Опрацювати матеріал, с 279-280 . скласти літературний паспорт Малишка.. Поезію вивчити напам’ять. Прослухати пісню за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=6RAJPVmxbrA
15.05 Малишко. «Чому, сказати, й сам не знаю…» художні засоби донесення до читача ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам’яті. Ліризм поезій Малишка. Прослухати поезію за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yIgfec7xnyI С. 281. Ідейно-художній аналіз поезії. Завдання 11 письмово. Тестові завдання с 282-283
22.05 Контрольна робота 6 . Твір Твір «У чому секрет успіху пісень А. Малишка, що стали народними»
26.05 Бесіда про твори, які вивчалися упродовж року й викликали найбільшу зацікавленість Вільне есе «Книга – мій надійний помічник»
29.05 Бесіда про твори, які вивчалися упродовж року й викликали найбільшу зацікавленість

Англійська мова

Вчитель: Рогова Мар'яна Григорівна

Зворотній звязок: Viber та moriana_95@ukr.net

№ п/п Дата Тема Завдання
1 13.03 Великобританія Вирушаємо в подорож Вивчити про визначні місця Лондона
2 17.03 Визначні місця Лондона Впр.1-c. 161
3 19.03 Подорожуємо по Лондону Впр. 2, с. 163
4 20.03 Визначні місця Києва Ex. 3, p. 167
5 31.04 Відомі історичні місця Лондона (с.156) РЗ, завд.11,12-с.93-95-заповнити пропуски
6 02.04 З історії Лондону РЗ, завд.13-14-с.95-98-знайти місця за описами
7 03.04 З історії Лондону Впр.2-с.171-описати 2-3 відомі споруди
8 07.04 Подорожуємо Лондоном РЗ, завд.15, 16,17,18-с.98-100
9 09.04 Подорожуємо Лондоном Впр.1-4-с.179-182
10 10.04 Моє враження від подорожі Лондоном Впр.4a-7a-с.168-170
11 14.04 Систематизація лексико –граматичного матеріалу з теми «Великобританія» РЗ, завд.13-14-с.95-98-знайти місця за описами
12 16.04 Підсумковий урок з теми «Великобританія» Написати твір
13 17.04 Україна .Київ – столиця України повторити лексику
14 21.04 Київ – столиця України 3, 203 читати
15 23.04 Вулицями древнього Києва 7, 204 Допов. реч.
16 24.04 Хрещатик – серце столиці 6, 207 Допов. реч.

Біологія

Вчитель: Гонтарук Галина Михайлівна

Зворотній звязок: Viber та petro.gontaryk@gmail.com

№ п.п. Дата Зміст роботи Домашнє завдання
1. 31.03 Практична робота №7 Визначення форм поведінки тварин (за відеоматеріалом або описом) Повторити Параграф 46
https://vseosvita.ua/library/urok-54-prakticna-robota-no-7-viznacenna-form-povedinki-abo-tipiv-ugrupovan-tvarin-za-videomaterialami-abo-opisom-77537.html
2. 03.04 Ієрархія у групі. Комунікація тварин. Опрацювати Параграф 47
3. 07.04. Використання тваринами знарядь праці. Елементарна розумова діяльність. Опрацювати Параграф 49
4. 10.04 Еволюція поведінки тварин, її пристосувальне значення. Опрацювати Параграф 49 Повторити Параграф 46-49
5 14.04 Узагальнення знань з теми: Поведінка тварин. Тести. https://naurok.com.ua/urok-uzagalnennya-z-temi-povedinka-tvarin-1696.html
6. 17.04 Поняття про екосистему та чинники середовища Опрацювати Параграф 50
7. 21.04. Ланцюги живлення. Кругообіг речовин і потік енергії в екосистемі. Опрацювати Параграф 51
8. 24.04. Співіснування організмів в угрупованнях Опрацювати Параграф 51
1. 28.04. Вплив людини та її діяльності на екосистеми. Екологічна етика. Опрацювати параграф 52
2. 05.05. Природоохоронні території. Червона книга України. Повторити Параграфи 50-52
3. 08.05. Узагальнення систематизація знань з теми «Організми і середовище існування». Тести.
12.05. Узагальнення. Ознаки основних груп організмів. Повторити параграф 1
15.05. Подібність у будові та проявах життєдіяльності рослин, бактерій, грибів, тварин – свідчення єдності живої природи. Повторити Параграфи 2,3
19.05. Подібність у будові та проявах життєдіяльності рослин, бактерій, грибів, тварин – свідчення єдності живої природи. Повторити Параграфи 2,3
22.05. Єдність живої природи, етичне ставлення до неї та її охорона.

Хімія

Вчитель: Гонтарук Галина Михайлівна

Зворотній звязок: Viber та petro.gontaryk@gmail.com

№ п.п. Дата Зміст роботи Домашнє завдання
1. 03.04 Вода – розчинник. Розчин і його компоненти: Розчинник, розчинена речовина. Опрацювати Параграф 32 Вправа 8 стор. 153
2. 10.04. Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини. Опрацювати Параграф 33 Вправа 3 стор. 156
3. 17.04. Обчислення масової частки розчиненої речовини, маси і об’єму води в розчині виготовлення розчину. Опрацювати Параграф 34,35 Вправа 2 стор. 160
4. 24.04. Практична робота №5 Виготовлення водних розчинів із заданою масовими частками розчинених речовин https://www.youtube.com/watch?v=u3a8n-3aF8Q
1. 08.05. Взаємодія води з оксидами. Поняття про кислоти і основи. Поняття про індикатори. Лабораторний дослід №10. Випробування водних розчинів кислот і лугів індикаторами. Опрацювати Параграф 36. Вправа 8 стр. 169
Дата Зміст роботи Домашнє завдання
15.05. Значення води і водних розчинів у природі та житті людини. Кислотні дощі. Опрацювати Параграф 37. Вправа 4 стр. 172
22.05. Узагальнення та систематизація знань з теми: «Вода». Контрольна робота. Повторити Параграфи 34-36.

Географія

Вчитель: Ткач Тамара Григорівна

Зворотній звязок: Viber та toma_tkach79@ukr.net

Дата Зміст Домашнє завдання
1 30.03 Природні зони Євразії. Лісостепи й степи. Напівпустелі і пустелі Опрацювати §53 ст. 204 - 207
2 01.04. Субтропічні ліси. Савана. Субекваторіальні та екваторіальні ліси. Вертикальна поясність гір Євразії Опрацювати §53 ст. 205; §54 ст. 207 - 209
3 06.04. Зміни природи материка людиною. Найвідоміші об’єкти, віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО Опрацювати §55 ст. 210 - 213
4 08.04. Населення та держави Євразії та Азії. Практична робота №10 (закінчення) Позначення на контурній карті держав Євразії та їх столиць Опрацювати §56 ст. 213 - 216
5 13.04. Найбільші держави Європи: Україна,Німеччина, Франція, Велика Британія, Італія, Росія Найбільші держави Азії: Китай, Індія, Японія, Туреччина Опрацювати §56 ст. 213 - 216
6 15.04. Зв’язки України з країнами Європи та Азії Опрацювати §56 ст. 216
7 22.04. Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок за темою «Євразія» Повторити тему «Євразія»
Океани
Тихий Океан
8 27.04. Географічне положення. Острови в тихому океані, їх походження і природні особливості. Рельєф дна. Практична робота №11 (початок) Позначення географічних об’єктів та течій океанів на контурній карті Опрацювати §57 ст. 219 - 223
9 29.04. Клімат і води. Органічний світ і природні ресурси. Охорона природи океану. Вплив океану на життєдіяльність людей прилеглих материків. Опрацювати §58 ст. 223 - 227
10 04.05. Атлантичний океан. Географічне положення. Рельєф дна. Клімат і води. Органічний світ і природні ресурси, їх використання. Охорона природи океану. Вплив океану на життєдіяльність людей прилеглих материків. Позначення географічних об’єктів та течій Атлантичного океану на контурній карті. Опрацювати §59 ст. 228 - 233
11 06.05. Індійський океан. Географічне положення. Рельєф дна. Клімат і води. Органічний світ і природні ресурси. Види господарської діяльності в океані. Охорона природи океану. Вплив океану на життєдіяльність людей прилеглих материків. Позначення географічних об’єктів та течій Індійського океану на контурній карті. Опрацювати §60 ст. 234 - 238
Дата Зміст Домашнє завдання
1 13.05. Північний Льодовитий океан. Географічне положення. Рельєф дна. Клімат і води. Органічний світ і природні ресурси, їх використання. Охорона природи океану. Вплив океану на життєдіяльність людей прилеглих материків. Позначення географічних об’єктів та течій Північно-Льодовитого океану на контурній карті. Опрацювати §61 ст. 239- 243
2 18.05. Природні багатства материків та океанів, їх основні види. Наслідки використання ресурсів людиною. Порушення природної рівноваги. Антропогенні ландшафти. Опрацювати §62 ст. 246 – 249
3. 20.05. Забруднення навколишнього середовища. Опрацювати §623 ст. 250 – 254

Історія України

Вчитель: Кифорук Ірина Миколаївна

Зворотній звязок: Viber та ira.kiforuk87@ukr.net

16.03 Культура Галицько­Волинської держави у другій половині ХІ—ХІІІ ст. Опрацювати § 21 (ст.146-153) письмово виконайте завдання1,3,5 на ст.153
https://www.youtube.com/watch?v=Bq_RZX_vFr8
30.03 Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Королівство Руське (Галицько-Волинська держава)» Виконати тести, які були скинуті у Viber.
1.https://www.youtube.com/watch?v=e52THJdrNFU.
2.https://www.youtube.com/watch?v=w_SHNpEaIUs
Розділ 5. Руські удільні князівства у складі сусідніх держав. Кримське ханство
06.04 Українські землі у складі Великого князівства Литовського Опрацювати § 23 (ст.160-168) письмово виконайте завдання1,2,3,4 на ст.168.
13.04 Українські землі у складі Угорщини, Молдавії, Московії та Османської імперії. Кримське ханство Опрацювати § 24 (ст.169-176) письмово виконайте завдання1,3,5 на ст.176.
1.https://www.youtube.com/watch?v=3X1FXX6G0Wk
2.https://www.youtube.com/watch?v=E6-JAxGiPUE
27.04 Соціальна структура населення українських земель у другій половині ХІV — ХV ст. Господарський розвиток українських земель у другій половині ХІV — ХV ст. Опрацювати § 25-26 (ст.177-186) письмово виконайте завдання1,5 на ст.187.
1.https://www.youtube.com/watch?v=qxjxW-r84qM
2.https://www.youtube.com/watch?v=L1_3j97bCMQ
04.05 Культура українських земель у другій половині ХІV — ХV ст. Опрацювати § 27-28 (ст.188-199) письмово виконайте завдання1,2,3 на ст.199(із графи домашнє завдання). https://www.youtube.com/watch?v=yQzYR-KnbGk
18.05 Практичне заняття. «Етнічний склад населення України. Повсякденне життя (ХІV—ХV ст.)» Опрацювати § 29 (ст.200-208) письмово виконайте завдання1,2,3 на ст.200-202.
25.05 Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Руські удільні князівства у складі сусідніх держав. Кримське ханство» Виконати завдання,які будуть скинуті у Viber.

Всесвітня Історія

Вчитель: Кифорук Ірина Миколаївна

Зворотній звязок: Viber та ira.kiforuk87@ukr.net

18.03 Практичне заняття. Середньовічні замки та собори: візитна картка туристичної Європи https://naurok.com.ua/prezentaciya-serednovichni-zamki-vizitna-kartka-turistichno-vropi-praktichna-robota-z-vsesvitno-istori-7-klas-za-onovlenoyu-programoyu-17312.html проглянути ссилку та письмово підготувати повідомлення про одну із пам’яток архітектури.
01.04 Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Матеріальний і духовний світ європейського Середньовіччя» Виконати тести на ст.159-160. Завдання1,3,7,8 на ст.158.
Розділ 5. Країни Центральної та Східної Європи в Х – ХV ст.
08.04 Держави Центральної та Східної Європи в Х–ХV ст. Опрацювати § 16 (ст.161-177) письмово виконайте завдання1,2,3,4,5,12 на ст.177.
https://www.youtube.com/watch?v=T3t5hrMD8ao
15.04 Новгородська боярська республіка. Олександр Невський. Опрацювати § 17 (ст.177-184) письмово виконайте завдання1,2,3,4,15 на ст.192.
1.https://www.youtube.com/watch?v=aVvyFWaCAXY
2.https://www.youtube.com/watch?v=qCmeVaGuAUQ
22.04 Московська держава у ХІІ–ХV ст. Опрацювати § 17 (ст.184-192) письмово виконайте завдання5,6,7,8,16 на ст.192.
29.04 Практичне заняття. «Виникнення слов’янської писемності. Кирило і Мефодій.» Опрацювати (ст.192-194) письмово виконайте завдання на ст.192-193. https://www.youtube.com/watch?v=cDvDt1uUu9o
06.05 Утворення Османської імперії. Правління Мехмеда ІІ Опрацювати § 18, письмово виконайте 2,7,13 завдання на ст.200-201. https://www.youtube.com/watch?v=Pt5hSsAiEnA
13.05 Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Країни Центральної та Східної Європи в Х – ХV ст.» Виконати завдання,які будуть скинуті у Viber.
Розділ 6. Середньовічний Схід
20.05 Середньовічне суспільство Індії та Китаю Опрацювати § 19-20 (ст.201-213) письмово виконайте завдання2,3 на ст.208 та завдання 1,2,3на ст.213 .
27.05 Узагальнення до курсу: «Середні віки в історії людства». Виконати завдання,які будуть скинуті у Viber.

Фізика

Вчитель: Майданюк Тетяна Анатоліївна

Зворотній звязок: Viber та gontaruk.ua@ukr.net

№п/пДатаТема урокуЗавдання
1.13.03Виштовхувальна сила в рідинах і газахОпрацювати §27 (175-176)
https://www.youtube.com/watch?v=G6Y1msVaGyQ
2.18.03Закон АрхімедаОпрацювати §27 (176-178)
https://www.youtube.com/watch?v=bTRLltdXo2Q
3.20.03Розв’язування задачПовторити §27 Самостійна робота
4.01.04Лабораторна робота. З’ясування умов плавання пілаПовторити §27 Переглянути відео за посиланням:
https://youtu.be/Zk4S9_PMw0w Зробити висновок
№ з/п Дата Тема уроку Завдання
1. 03.04 Навчальний проект з теми «Взаємодія тіл. Сила» Виконати проект
2. 08.04 Повторення навчального матеріалу з теми «Взаємодія тіл. Сила» Повторити §18-29 Відеозвязок:
https://bbb.pmg17.vn.ua/b/wd9-vmv-d2k
3. 10.04 Тестування з теми «Взаємодія тіл. Сила» Тестування
4. 15.04 Механічна робота. Потужність Опрацювати §30,31 Вправа 30(4), Вправа 31(2,3) Відеозвязок:
https://bbb.pmg17.vn.ua/b/wd9-vmv-d2k
5. 17.04 Механічна енергія та її види Опрацювати §32 Вправа 32(3,4) Відеозвязок:
https://bbb.pmg17.vn.ua/b/wd9-vmv-d2k
6. 22.04 Закон збереження та перетворення механічних процесах та його практичне застосування Опрацювати §33 Вправа 33(4) Відеозвязок:
https://bbb.pmg17.vn.ua/b/wd9-vmv-d2k
7. 24.04 Розв’язування задач Завдання за посиланням:
https://drive.google.com/open?id=1PAVXndrlybb7gTeAXDYDsG_xSlRlFiHZ
1. 30.04 Момент сили. Умови рівноваги важеля Опрацювати §34 Вправа 34(2,3) https://youtu.be/JAYOCo-WV5U
2. 06.05 Прості механізми Опрацювати §35 Вправа 34(1,2) https://youtu.be/boi5TIk8I7E
3. 08.05 Лабораторна робота. Вивчення умов рівноваги важеля.

Завдання за посиланням: https://drive.google.com/open?id=1PAVXndrlybb7gTeAXDYDsG_xSlRlFiHZ

1. 13.05 Коефіцієнт корисної дії механізмів Опрацювати §36 Вправа 36(1,2)
https://youtu.be/Js4BclL06Q0
2. 15.05 Розв’язування задач Завдання за посиланням:
https://drive.google.com/open?id=1PAVXndrlybb7gTeAXDYDsG_xSlRlFiHZ
3. 20.05 Лабораторна робота. ККД простого механізму. Завдання за посиланням:
https://drive.google.com/open?id=1PAVXndrlybb7gTeAXDYDsG_xSlRlFiHZ
4. 22.05 Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи. Завдання за посиланням:
https://drive.google.com/open?id=1PAVXndrlybb7gTeAXDYDsG_xSlRlFiHZ
5. 27.05 Контрольне тестування з теми «Механічна робота та енергія» Контрольне тестування
6. 29.05 Аналіз контрольної роботи повторення матеріалу за 2 семестр Відеозвязок:
https://bbb.pmg17.vn.ua/b/wd9-vmv-d2k

Інформатика

Вчитель: Майданюк Тетяна Анатоліївна

Зворотній звязок: Viber та gontaruk.ua@ukr.net

№ з/п Дата Тема уроку Завдання
1. 12.03 Введення даних основних типів Опрацювати §4,1
https://youtu.be/Jtgz7mVPGCE
2. 13.03 Практична робота. Введення даних основних типів Повторити §4,1 Виконати практичну роботу. (завдання у Viber)
3. 19.03 Практична робота. Введення даних основних типів Повторити §4,1 Виконати практичну роботу. (завдання у Viber)
4. 20.03 Повторення матеріалу електронна таблиця Повторити §4,1
https://youtu.be/5U4SdO8V9tU
5. 02.04 Редагування електронних таблиць Опрацювати §4,2 (ст.107-111)
https://www.youtube.com/watch?v=LWnVu45K7xc
№ з/п Дата Тема уроку Завдання
1. 03.04 Редагування електронних таблиць Опрацювати §4,2 (ст.107-111) Відеоурок за посиланням:
https://bbb.pmg17.vn.ua/b/4ar-dk7-ym7
2. 09.04 Практична робота. Редагування електронних таблиць Повторити §4,2 (ст.107-111) Виконати практичну роботу:
https://drive.google.com/open?id=1PAVXndrlybb7gTeAXDYDsG_xSlRlFiHZ
3. 10.04 Форматування електронних таблиць Опрацювати §4,3, Завдання 2 ст.122. Відеоурок за посиланням: https://bbb.pmg17.vn.ua/b/4ar-dk7-ym7
4. 16.04 Практична робота. Форматування електронних таблиць Повторити §4,3 Виконати практичну роботу:
https://drive.google.com/open?id=1PAVXndrlybb7gTeAXDYDsG_xSlRlFiHZ
5. 17.04 Адресація. Формули Опрацювати §4,4 Завдання 2 ст.129. Відеоурок за посиланням:
https://bbb.pmg17.vn.ua/b/4ar-dk7-ym7
6. 23.04 Практична робота. Адресація. Формули Повторити §4,4 Виконати практичну роботу:
https://drive.google.com/open?id=1PAVXndrlybb7gTeAXDYDsG_xSlRlFiHZ
7. 24.04 Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів, зокрема тих, що містять формули Повторити §4,2-4,4 Відеоурок за посиланням:
https://bbb.pmg17.vn.ua/b/4ar-dk7-ym7
1. 30.04 Практична робота. Виконання обчислень за даними електронної таблиці Виконати практичну роботу: https://drive.google.com/open?id=1PAVXndrlybb7gTeAXDYDsG_xSlRlFiHZ
2. 07.05 Автозаповнення та автозавершення Перегляд відео: https://youtu.be/deLBjh5Ni5s
3. 08.05 Практична робота. Використання автозаповнення та автозавершення Виконати практичну роботу: https://drive.google.com/open?id=1PAVXndrlybb7gTeAXDYDsG_xSlRlFiHZ
1. 14.05 Практична робота. Використання автозаповнення та автозавершення Виконати практичну роботу:
https://drive.google.com/open?id=1PAVXndrlybb7gTeAXDYDsG_xSlRlFiHZ
2. 15.05 Використання вбудованих функцій Перегляд відео:
https://www.youtube.com/watch?v=KfJKfeZjRnw
3. 21.05 Практична робота. Використання вбудованих функцій Виконати практичну роботу:
https://drive.google.com/open?id=1PAVXndrlybb7gTeAXDYDsG_xSlRlFiHZ
4. 22.05 Розв’язування задач засобами табличного процесора Завдання у Viber
5. 28.05 Моделі. Етапи побудови моделей. Реалізація математичних моделей Перегляд відео:
https://www.youtube.com/watch?v=-2hq5UjsO6M
6. 29.05 Практична робота. Створення математичних моделей Завдання у Viber

Основи здоров'я

Вчитель: Бондар Людмила Григорівна

Зворотній звязок: Viber та mega_bonlud@ukr.net

Розділ 4. Соціальна складова здоров’я
Соціальні чинники здоров’я
1 18.03 Соціальна безпека населеного пункту. Держава на захисті прав дитини. Роль молодіжного руху у формуванні здорового способу життя. Клініки, дружні для молоді. Практична робота. Складання списку телефонів медичних закладів, психологічних служб для молоді, кабінетів довіри. П.23 Запитання та завдання до параграфа
2 01.04 Вплив засобів масової інформації на здоров’я. П.23 Запитання та завдання до параграфа
3 08.04 Найближче оточення дитини. Вплив родини та друзів. Принципи формування міжособистісних стосунків. Види підліткових компаній. Ознаки небезпечних компаній. П.24 Запитання та завдання до параграфа
4 15.04 Способи протидії негативному соціальному середовищу. Відпрацювання навичок щодо налагодження партнерських стосунків з родиною та друзями. П.24 Запитання та завдання до параграфа
Хвороби цивілізації (неінфекційні захворювання)
5 22.04 Соціальні чинники ризику «хвороб цивілізації». Профілактика серцево-судинних, онкологічних захворювань, діабету, ожиріння. П.25 Запитання та завдання до параграфа
6 29.04 Вплив комерційної реклами на здоров’я. Комп’ютерна, ігрова та Інтернет залежність.
7 Створення реклами здорового способу життя.
1 06.05 Наслідки вживання наркотиків. Положення кримінального законодавства у сфері боротьби з розповсюдженням наркотиків. Протидія до вживання наркотиків. Опрацювати $ 26 - 28. https://www.youtube.com/watch?v=iCKlUkAwqNo https://www.youtube.com/watch?v=VbE5JkC0WiI https://www.youtube.com/watch?v=cs43DL-inXc
Тестування
2 13.05 Заходи профілактики на державному і особистому рівнях інфекційних захворювань (ВІЛ, туберкульоз, тощо) Опрацювати $ 30 Тестування
https://www.youtube.com/watch?v=RiePGyxsHBc https://www.youtube.com/watch?v=qBCHUSc04Bs https://www.youtube.com/watch?v=6_YrQK9MJjU https://www.youtube.com/watch?v=f01-lOukRRo Скласти пам’ятку «Як уберегтися від ковід-19?
3 20.05 Законодавство України у сфері протидії епідемії ВІЛ – інфекції. Причини і наслідки стигматизації і дискримінації Опрацювати $ 29 https://www.youtube.com/watch?v=1lxOVHfrsTw
4 27.05 Повторення розділу 4. Перегляд відеороликів
https://www.youtube.com/watch?v=Rdahu2P3p6s https://www.youtube.com/watch?v=dJn2g2zxOik https://www.youtube.com/watch?v=1c6RMovuir0 https://www.youtube.com/watch?v=lYEmB2ItDVM https://www.youtube.com/watch?v=lYEmB2ItDVM Тестування

Алгебра

Вчитель: Гонтарук Тетяна Григорівна

Зворотній звязок: Viber

Дата Зміст уроку Завдання
30.03 Система двох лінійних рівнянь із двома змінними. Графічний спосіб розв"язування систем Повт. пункт26, №1111, 1117, 1022
03.04 Спосіб підстановки Пункт 27, №1035, 1036 (1-4)
06.04 Спосіб підстановки Повт. пункт 27, №1037, 1038 (1-2)
10.04 Спосіб підстановки Повт. пункт 27.№ 1039, 1040
13.04 Спосіб додавання Пункт 28, № 1048, 1049(5-8), № 1050
17.04 Спосіб додавання Повт. пункт 28. № 1052,1054
24.04 Спосіб додавання Повт. пункт 28, №1060, 1062,№ 1064
27.04. Розв’язування задач за допомогою системи лінійних рівнянь Пункт 29, №1082, 1087
04.05. Розв’язування задач за допомогою системи лінійних рівнянь Пункт 29, №1095, 1101, 1105
08.05. Розв’язування типових задач Повт пункт 24-29, тести №7, с.215-216

Геометрія

Вчитель: Гонтарук Тетяна Григорівна

Зворотній звязок: Viber

Дата Зміст уроку Завдання
31.03 Розв"язування задач на застосування поняття і властивостей кола та його елементів Повт. пункт 20, №522,524, 526
02.04 Основні задачі на побудову. Побудова трикутника за трьома сторонами Пункт 22, індивід. завдання
07.04 Побудова кута, що дорівнює даному. Побудова бісектриси кута Пункт 22, №577, 581, 585
09.04 Поділ заданого відрізка навпіл. Побудова прямої, перпендикулярної до заданої прямої Пункт 22, № 591, 594, 601
14.04 Розв"язування основних задач на побудову Повт. пункт 22, № 603, 608, 610
16.04 Коло, описане навколо трикутника Пункт 21, № 547, 553
21.04 Коло, вписане в трикутник Пункт 21. № 558, 559, 563
23.04 Розв"язування задач на застосування властивостей вписаного і описаного кіл трикутника Повт. пункт 21, № 564, 565, 569
28.04. Вписане та описане коло трикутника. Розв’язування типових задач Повт. Пункт 21, №559, 560, 564
30.04. Контрольна робота «Коло і круг» Завдання у Viber
05.05. Повторення. Елементарні геометричні фігури та їх властивості Повт. Параграф 1, тести с.51
07.05. Взаємне розміщення прямих на площині Повт. Пункти 13-15, №344, 347, 349

Образотворче мистецтво

Вчитель: Бондар Людмила Григорівна

Зворотній звязок: Viber та mega_bonlud@ukr.net

Дата Тема Завдання
1 17.03 Ландшафтний дизайн як засіб організації середовища. Виконати практичну роботу «Спортивний майданчик» або «Дитячий майданчик» в кольорі.
2 31.03 Сучасний дизайн та імідж людини Створення ескізу сучасного жіночого або чоловічого костюму з використанням народних мотивів з аксесуарами ( прикраси, жіноча сумка)
3 07.04 Монограма – літери, що говорять про тебе. Створення власної монограми
4 14.04 Дизайн одягу в житті людини Розробка ескізу учнівського вбрання
5 21.04 Створюємо власний імідж Розробка ескізу шкільного рюкзака
6 28.04 Зачіска – краса і стиль, що створює дизайнер. Виконання ескізу зачіски для школяра.
1 05.05 Стиль – забаганка дизайнера чи поклик душі? Виконання дизайн – проекту »Традиційні українські народні мотиви в сучасній моді» Створення ескізу одягу, аксесуарів, зачіски, предметів побуту з елементами народних мотивів (на вибір) https://www.youtube.com/watch?v=C28wJ57vL2A
2 12.05 Футуристичний дизайн – погляд в майбутнє. Розроблення ескізу проекту «Будинок майбутнього» Створення проекту будинку майбутнього
3 19.05 Футуристичний дизайн – погляд в майбутнє. Розроблення ескізу проекту «Вулиця майбутнього» Створення проекту вулиці майбутнього(місто майбутнього)
4 26.05 Підведення підсумків за рік Тестування

Фізична культура

Вчитель: Гонтарук Володимир Миколайович

Зворотній звязок: Viber та gontaruk.77@ukr.net

ДатаТемаЗавданняПосилання
23.03-27.03.2020Урок 1. Волейбол. Історія виникнення. Загальна характеристика гри. Правила гри1. Виконати ЗРВ на основі відео 2. Презентація до урокуhttps://www.youtube.com/watch?v=GXYKUNYujSY&feature=youtu.behttps://drive.google.com/file/d/1IOcSDkKGI99D1-q-i2FOz-a7l39v5-Nd/view
23.03-27.03.2020Урок 2. Верхня передача м’яча та прийом м’яча1. Виконати комплекс вправ наведених в відео 2. Відео вправиhttps://www.youtube.com/watch?v=fCwEtHl5NZE&list=RDCMUCoxYbqsS91E8ztW35aFyVTg&index=32https://www.youtube.com/watch?v=IBSvYfRAIbQ&feature=youtu.be&list=RDCMUCoxYbqsS91E8ztW35aFyVTghttps://www.youtube.com/watch?v=fKLLEMYk4NU&feature=youtu.be
23.03-27.03.2020Урок 3. Волейбол1. Виконати тренування на всі групи м’язів які наведені в відео 2. Ознайомитися з інформацією про відомих волейболістокhttps://www.youtube.com/watch?v=LF1hsGsYYH4 https://sites.google.com/site/volejbololja/vidomi-volejbolisti
30.03-03.04.20Урок 4. Волейбол. Передача м’яча двома руками зверху1. Загальнорозвивальні з м’ячем 2. Переглянути відео 3. Техніка виконання передачі м’яча двома руками зверхуhttps://www.youtube.com/watch?v=hYVpXKiUAzs https://www.youtube.com/watch?v=VshB8Vjpc5Yhttps://drive.google.com/file/d/1NqoJhH5-v_YCBdQzZHQWlNv0hkawNwCq/view
30.03-03.04.20Урок 5. Волейбол. Техніка подачі м’яча однією рукою знизу1. Виконати загальнорозвивальні вправи з м’ячем 2. Виконати стрибкові вправи 3. Техніка подачі м’яча однією рукою знизу 4. Переглянути відео з інтернетуhttps://www.youtube.com/watch?v=Mr_IUXwg1Zg https://www.youtube.com/watch?v=6wjTfgHznTohttps://drive.google.com/file/d/1ILhBG3d-c02QxZ4kHVT_0sJZyn4Dc7Gm/viewhttps://www.youtube.com/watch?v=RiG4HsT8WCQ
30.03-03.04.20Урок 6. Волейбол. Розташування гравців на майданчику. Зміна місць.1. Загальнорозвивальні вправи 2. Переглянути відео 3. Розташування гравців на майданчику, зміна місцьhttps://www.facebook.com/watch/?v=670678270452122https://ru.wikihow.com/%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%8F%D1%8E%D1%82%D1%81%D1%8F-%D https://drive.google.com/file/d/1fFNGpuY_s5ulEhgNHSBkSi4pEEH_teI7/view
06.04-10.04.20Урок 7. Волейбол. Прийом і передача м’яча двома руками зверху в парах1. Виконати руханку 2. Прийом і передача м’яча двома руками зверху в парах. Переглянути відеоhttps://drive.google.com/file/d/1Dw0VmOna6Ja8-qMjGGpfO16pyXySVJDw/viewhttps://www.youtube.com/watch?list=PL72D5B9E5BC330FD9&v=mMjanE7TQoY&feature=emb_rel_endhttps://www.youtube.com/watch?v=KgkFWc-_sV0&list=PL72D5B9E5BC330FD9&index=3https://www.youtube.com/watch?v=FbhEcEQus2I&list=PL72D5B9E5BC330FD9&index=4
06.04-10.04.20Урок 8. Волейбол. Прийом і передача м’яча двома руками знизу1. Виконати руханку 2. Спеціальні вправи волейболиста 3. Прийом і передача м’яча двома руками знизу 4. Переглянути відеоhttps://drive.google.com/file/d/1Dw0VmOna6Ja8-qMjGGpfO16pyXySVJDw/viewhttps://www.youtube.com/watch?v=fKLLEMYk4NUhttps://pulvinar.blogspot.com/p/blog-page_9370.html
https://www.youtube.com/watch?v=tJ6Z1H_RFJA
https://www.youtube.com/watch?v=Fxxaf-ZjRW0
06.04-10.04.20Урок 9. Волейбол. Прийом і передача м’яча двома руками знизу1. Виконати руханку 2. Прийом і передача м’яча двома руками знизу (удосконалення техніки виконання). Переглянути відеоhttps://drive.google.com/file/d/1Dw0VmOna6Ja8-qMjGGpfO16pyXySVJDw/viewhttps://www.youtube.com/watch?v=Zg9HfE8MiLY&list=PL72D5B9E5BC330FD9&index=5https://www.youtube.com/watch?v=sztqzV3RucU&list=PL72D5B9E5BC330FD9&index=6
13.04-17.04.20Урок 10. Волейбол. Нижня бокова подача м’яча1. Виконати руханку 2. Нижня бокова подача м’яча. Переглянути відеоhttps://www.youtube.com/watch?v=NcI3S6eGxsI
https://www.youtube.com/watch?v=3ZXzWjmDh30&=&t=83shttps://www.youtube.com/watch?v=aGvPCHdUk38
13.04-17.04.20Урок 11. Волейбол. Нападаючий удар1. Виконати руханку 2. Нападаючий удар 3. Нападаючий удар (відео з інтернету)https://www.youtube.com/watch?v=NcI3S6eGxsIhttps://www.youtube.com/watch?v=5w0RCXMZdBMhttps://www.youtube.com/watch?v=9S-cmgANVL8
13.04-17.04.20Урок 12. Волейбол. Нападаючий удар1. Виконати руханку 2. Блокування нападаючого удару 3. Блокування нападаючого удару (відео з інтернету) 4. Гра «Перший мільйон»https://www.youtube.com/watch?v=NcI3S6eGxsIhttps://drive.google.com/file/d/1ZT6bGa2-qguzYJS6RkS_9qJG4Vpjs4AP/viewhttps://www.youtube.com/watch?v=pwtuCAOA5wghttps://learningapps.org/display?v=p37zgvgy216
21.04-24.04.2020Урок 13. Волейбол. Удосконалення техніки володіння м’ячем1. Виконати тренування для рук 2. Удосконалення техніки володіння м’ячемhttps://www.youtube.com/watch?v=fCwEtHl5NZE&=&t=286shttps://www.youtube.com/watch?v=xr15Knh4MOE&=&feature=youtu.be
21.04-24.04.2020Урок 14. Волейбол. Вправи для розвитку координації рухів1. Виконати руханку 2. Вправи з м’ячем біля стіни 3. Вправи
з м’ячем
https://www.youtube.com/watch?v=CW4sZYNXPfshttps://www.youtube.com/watch?v=rknb_yuDyT0&=&feature=youtu.behttps://www.youtube.com/watch?v=VshB8Vjpc5Y&=&t=28s
21.04-24.04.2020Урок 15. Волейбол. Узагальнюючий урок1. Виконати руханку 2. Тестування «Малюкбол» 3. Вправи для профілактики плоскостопостіhttps://www.youtube.com/watch?v=0Jpn6UvraBohttps://www.google.com/url?q=https%3A%2F%2Fnaurok.com.ua%2Ftest%2Fjoin&sa=D&sntz=1&usgкод доступу до тесту: 137025
https://drive.google.com/file/d/17pH5brPKlVMbscyfVhuhxSfco5XotYoK/view
Кiлькiсть переглядiв: 648
Крушинівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів

вул. Миру 42-Б, с. Крушинівка, Бершадський район, Вінницька область, 24423

Дата останньої зміни 03 Червня 2021

Фотогалерея