Розклад уроків (7 тиждень) проєкту “Всеукраїнська школа онлайн” 9 клас

На YouTube-каналі МОН усі уроки розпочинатимуться так:

  • 1 урок – 10:00
  • 2 урок – 10:30
  • 3 урок (руханка) – 11:00
  • 4 урок – 11:15
  • 5 урок – 11:45
  • 6 урок (руханка) – 12:15
  • 7 урок – 12:30

Пам’ятайте, якщо запізнилися – не біда, всі уроки зберігаються в записі на нашому YouTube-каналі. Крім того, під час трансляції ви завжди можете почати її переглядати зі зручного для вас місця.

9 клас –bit.ly/USO9class

/Files/images/9-7.png

Українська мова

Вчитель: Вербецька Галина Петрівна

Зворотній звязок: Viber та verbecka@ukr.net

Дата Тема Завдання
1 16.03 Тівр «Життєвий вибір» Написати твір
2 18. 03 Двокрапка у безсполучниковому складному реченні П. 26 Впр.310, 314, 321 ( 1 -4 реч.) відео урок
https://www.youtube.com/watch?v=4d4flFBNV9I
3 19.03 Тире у безсполучниковому складному реченні П. 27. Впр. 332, 337
4 30.03 Повторення вивченого матеріалу по темі «Безсполучникове складне речення) П 28 тести с. 161-162. Впр. 350, 357(усно)
5 01.04 РМ,18. Вибірковий письмовий переказ тексту ( з використанням складних речень з різними видами зв’язку) Прочитати текст . Скласти простий план. Записати в зошит. Стор. 244-246 .впр 520
6 02.04 Повторення вивченого матеріалу по темі «Безсполучникове складне речення) Написати вільне есе « Бути здоровим – це круто» з використанням складних безсполучникових речень
7 06.04 Складне речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку: сурядним і підрядним зв’язком П. 29 впр.360, 363(письмово), 366 (усно). Переглянути відео урок
https://www.youtube.com/watch?v=NB5sq4ES_8k
8 09.04 Складне речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку: сурядним і підрядним зв’язком П. 29, 30 впр. 371, 374
9. 15.04 РМ. 20 тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей Опрацювати матеріал с. 246. Впр 521(УСНО), 522
10 16.04 Складне речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку: сурядним і підрядним , і безсполучниковим зв’язком П. 31 впр. 381, 383
11 22.04 Складне речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку: сурядним і підрядним , і безсполучниковим зв’язком Повтор. П. 30 -32 . впр. 406(усно)400, Тести с. 183-184
1 27.04 Розділові знаки у складному реченні з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку Опрацювати п. 31 впр. 405. Виконати завдання https://ru.padlet.com/verbeckagalina/Bookmarks
2 29.04 Розділові знаки у складному реченні з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку П. 32 впр. 398, 399. Написати есе вільне «ЩО може мене зробити щасливою», використовуючи складні речення з різними видами зв’язку.
3 30.04 Повторення вивченого матеріалу по темі « Складне речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку» Повторити п. 31 -32. Перегляд експрес-уроку https://www.youtube.com/watch?v=gMHrPE1GiPI
4 06.-5 Повторення вивченого матеріалу по темі « Складне речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку» Повторити п. 31 32. Виконати завдання за пос. https://ru.padlet.com/verbeckagalina/Bookmarks
5 07. 05 Контрольна робота 5. «Складне речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку» Виконати завдання за посиланням https://ru.padlet.com/verbeckagalina/Bookmarks
дата тема завдання
13.05 Текст. Його основні ознаки. Опрацювати п. 35, вправи 414(усно), 415. Переглянути відео урок по темі https://www.youtube.com/watch?v=IfFvzQpUjlU
14.05 Будова тексту. Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті й абзаці. Опрацювати п. 35. Впр. 416, 418.
18.05 Види і засоби міжфразового зв’язку. Опрацювати п. 35, впр. 423(усно), 424, 425.
20.05 Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях Повторити п. 9. Впр. 81, 82(усно), 84.
21.05 Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях Повторити п.9 Впр. 89, 90, 93 (3-5 реч) виконати завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=498953
25.05 Контрольний диктант Відеоповідомлення
27.05 Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні, граматична основа, види речення) П. 36. Впр. 433 (УСНО), 434 (1-5реч.),
28.05 Орфографія. Пунктуація (правила написання складних слів, знака м’якшення, апострофа, пунктограми у простому і складному реченнях) П. 37, 38. Впр. 448(усно), 449, 474.

Українська література

Вчитель: Вербецька Галина Петрівна

Зворотній звязок: Viber та verbecka@ukr.net

дата Тема Завдання
1 12.03 Шевченко. «І мертвим і живим, і ненародженим…».критичний перегляд національної історії задля перспективи її кращого майбутнього. Настроєві інтонації твору. С 218-227. Дати відповіді на запитання с.227-228
2. 17.03 Шевченко. Вічна тема матері й сина. Еволюція жіночого образу у творах Шевченка. Наскрізний ліризм творів про жіночу долю. Перегляд презентації за посиланням
https://naurok.com.ua/prezentaciya-vichna-tema-materi-y-sina-u-tvorah-t-shevchenka-katerina-naymichka-u-nashim-ra-na-zemli-159640.html
3. 19.03 Шевченко. «Катерина.» Романтичний тип втілення жіночої долі. С.234- прочитати твір.
4. 31.03 Шевченко. «Наймичка». Реалістично-побутовий тип втілення жіночої долі. С. 235. Прочитати.
5. 02.04 РМ4. Письмовий твір за змістом поем . «Катерина.» «Наймичка». Написати твір «Обра жінки-матері у творчості шевченка»
6 07.04 Шевченко. «У нашім раї на землі…» трагедія жінки-матері, боротьба за своє материнство, жорстокість народної моралі. Ідейно-художній аналіз поезії. Письмово.с.230-233.завдання 11 письмово.
7 09.04 Лірика Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення з нього. «Доля». Риси автобіографізму в образі ліричного героя. Вірш вивчити напам’ять.с. 239-240 Інтернет-ресурс
https://www.youtube.com/watch?v=1mJaj8y5OIg
8 14.04 Шевченко. «Росли у купочці, зросли…». Ностальгія за ідилією родинного життя, висока філософія життя людини на землі. Вивчити визначення. С.240-243.завдання 12 письмово
9 16.04 Біблія в житті Шевченка. «Ісаїя. Глава 35». Світле пророцтво поета. Художня інтерпретація творів із Книги псалмів, риси її національної своєрідності. Вивчити визначення.с.243-248. Завдання 11 письмово
10 21. 04 Підсумковий урок. Світова велич українського поета. Визначні діячі світової культури про Шевченка. Його вплив на літератури інших народів С.249. інтернет-ресурс
https://www.youtube.com/watch?v=uJd2ajOPoH8
12 23. 04 Позакласне читання . Шевченко. «Назар Стодоля» Інтернет-ресурс
1 28.04 ЛРК Творчість Думанського Опрацювати матеріал за посиланням https://padlet.com/verbeckagalina/ht5kdfowv5mfyxaa
2. 30.04 Пантелеймон Куліш . відомий український письменник, перший професійний літературний критик, перекладач, автор підручників для школи, українського правопису. Романтична основа світогляду. Опрацювати матеріал с. 250-254. Прочитати повість с 254-276. Переглянути презентацію http://www.myshared.ru/slide/289050/
3 07.05 Пантелеймон Куліш. «Чорна рада» перший україномовний історичний роман-хроніка. Походження його назви. Історична основа і авторська уява, романтичність стилю. Динамічний інтригуючий сюжет Переглянути відео урок https://www.youtube.com/watch?v=m86sIcP-Igk стор. 254-288. Опрацювати матеріал с 2878.2909
дата Тема Завдання
12.05 П. Куліш . «Чорна рада». Загальнолюдські риси ініціативності, працьовитості, лицарства, благородства, вірності почуттю та обов’язку. Оцінка роману Шевченком. Завдання 11 с 292 письмово, завдання 4 -10 усно. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=LejZB19M-98
14.05 Марко Вовчок. Життя і творча діяльність. Марко Вовчок як перекладач. «Народні оповідання» Опрацювати матеріал с293-295. Скласти літературний паспорт письменниці. Переглянути презентацію за посиланням https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/marko-vovchok2.html
19.05 Марко Вовчок «Інститутка» - продовження теми народного життя в повісті. Образ персонажів – людей із народу і панночки. Авторська позиція у творчості. Переглянути презентацію «Марко Вовчок. Інститутка». Скласти план –характеристику образу панночки. Виконати тестові завдання с.312-314.
21.05 Контрольна робота6. «творчість П. Куліша, Марка Вовчка» ( тестування) Індивідуальні тестові завдання
26.05 Бесіди про твори, які вивчалися впродовж року й викликали найбільшу зацікавленість. Скласти презентацію улюблених творі.
28.05 Бесіди про твори, які вивчалися впродовж року й викликали найбільшу зацікавленість.

Англійська мова

Вчитель: Рогова Мар'яна Григорівна

Зворотній звязок: Viber та moriana_95@ukr.net

№ п/п Дата Тема Завдання
1 13.03 Підготовка до проектної роботи Виконати проект
2 16.03 Виконання проекту «Врятуймо планету разом» Впр.8-c. 166
3 17.03 Прогресивні читачі Впр. 2, с. 168
4 20.03 Повторення вивченого матеріалу Ex. 4, p. 167
5 30.03 Підсумковий урок з теми «Природа і погода» Ст.178-179
6 31.03 На карті Британії Ex. 2b, p. 186
7 03.04 Навколо Англії Ex. 6, p. 186
8 06.04 Різноманітність традиції Ex. 2, p. 188(прослухати текст і доповнити речення)
9 07.04 Вчора,до вчора й завтра Ex. 3d, p. 190
10 10.04 Об’єднане Королівство,як ми його бачимо https://www.youtube.com/watch?v=e0q24_bB_54 Ex. 1, p. 192
11 13.04 Хто найкращий блогер? Ex. 7, p. 194
12 14.04 Унікальне місто Написати твір
13 17.04 Навколо Великої Британії повторити лексику Ex. 4, p. 198
14 21.04 Міста Британії Ex. 8, p. 200 https://www.youtube.com/watch?v=ibqXA7mbuqM wym-1585752337405
15 24.04 Розкажи мені про Об’єднане Королівство Ex. 2а, p. 203

Географія

Вчитель: Ткач Тамара Григорівна

Зворотній звязок: Viber та toma_tkach79@ukr.net

Дата Зміст Домашнє завдання
1 30.03. Народні промисли в Україні Опрацювати §33 ст. 159 - 162
Тема 6. Виробництво харчових продуктів, напоїв
2 02.04 Чинники розміщення підприємств, що виробляють харчові продукти. Опрацювати §35 ст. 165 - 168
3 03.04. Харчова промисловість в Україні. Особливості технологій та чинники розміщення підприємстві буряко-цукрового, олійного, маслосироробного, плодовоовочеконсервного, рибного, хлібопекарного, макаронного, борошномельного, круп’яного, кондитерського, пивоварного, виноробного виробництв, розливу безалкогольних напої, мінеральних вод. Виробництво харчових продуктів у своєму регіоні. Опрацювати §35 ст. 169 - 170
4 06.04. Дослідження 1. Українські та імпортні продукти в споживчому кошику вашої родини.
5 09.04 Виробництво продуктів харчування в світі: сучасні тенденції, вплив глобалізації та національних традицій, взаємозв’язок з агробізнесом. Традиційні виробництва харчових продуктів окремих країн світу Дослідження 2. Традиційні продукти харчування в Україні та країнах-сусідах Опрацювати §36 ст. 170 - 174
6 10.04. Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок з розділу «Вторинний сектор господарства» Контрольна робота Повторити розділ «Вторинний сектор господарства»
Розділ ІV. Третинний сектор господарства Тема 1. Транспорт
7 13.04. Транспорт, його роль у національній економіці та формуванні світового господарства. Види транспорту, їхні переваги й недоліки. Опрацювати §37 ст. 176 - 179
8 16.04. Транспорт України. Залізничний транспорт – основний вид транспорту України. Найважливіші автомагістралі України. Водні шляхи, найбільші морські та річкові порти України. Повітряний транспорт. Транспортні вузли. Міжнародні транспортні коридори на території України Опрацювати §38 ст. 179 - 184
9 17.04. Дослідження Міські види транспорту свого обласного центру
10 23.04. Транспорт світу. Країни, що вирізняються високим рівнем розвитку мереж залізниць й автомобільних шляхів. Найбільші морські порти, їхній вплив на розміщення промисловості. Найбільші судноплавні річки світу. Найбільші аеропорти світу. Міжнародні транспортні коридори. Опрацювати §39 ст. 184 - 191
Тема 2. Торгівля
11 24.04. Торгівля як вид послуг. Форми торгівлі. Показники зовнішньої торгівлі. Торгівля в Україні. Обсяги та структура експорту й імпорту товарів та послуг. Чинники концентрації роздрібної торгівлі в населених пунктах, регіонах. Опрацювати §40 ст. 192 - 195
12 27.04. Світовий ринок товарів і послуг. Основні напрями зовнішньоторговельних зв’язків. Світова організація торгівлі (СОТ). Регіональні зони вільної торгівлі (NAFTA, ASEAN та ін.) Опрацювати §41 ст. 195 - 198
Тема 3. Туризм
13 30.04. Туризм як складник національної економіки, його види. Чинники розвитку туризму в регіоні, країні. Туристична інфраструктура. Опрацювати §42 ст. 199 - 201
14 04.05. Туризм в Україні. Особливості природних рекреаційних ресурсів. Об’єкти Світової спадщини ЮНЕСКО в Україні. Туристичні райони в Україні Опрацювати §42 ст.201 - 202
15 07.05. Міжнародний туризм. Основні туристичні регіони світу. Країни світу з найбільшою кількістю об’єктів Світової спадщини ЮНЕСКО Опрацювати §43 ст. 203 - 205
Дата Зміст Домашнє завдання
1 14.05. Охорона здоров’я. Найвідоміші центри охорони здоров’я в Україні та світі Опрацювати §44 ст.210
2 15.05. Фінансові послуги. Світові центри банківсько-фінансової діяльності. Вплив глобалізації на розміщення фінансових установ. Країни-офшори. Особливості розміщення фінансових установ в Україні. Опрацювати §45 ст. 211 - 216
3 18.05. Аутсорсинг, його переваги й недоліки Аутсорсинг інформаційних технологій(ІТ-аутсорсинг). Комп'ютерне програмування, консультування та пов'язана з ними діяльність. Країни-лідери на світовому ринку комп’ютерного програмування Опрацювати § 46 ст. 217 - 220
4. 21.05. Поняття про глобальні проблеми людства, причини їх виникнення. Проблеми війни і миру. Проблема тероризму. Опрацювати § 47 ст. 222 - 226
5. 22.05. Сировинна й енергетична проблеми. Демографічна та продовольча проблеми. Проблема подолання відсталості країн, що розвиваються. Дослідження Прояв глобальних проблем у своєму регіоні Опрацювати § 48 ст. 227 - 230

Історія України

Вчитель: Кифорук Ірина Миколаївна

Зворотній звязок: Viber та ira.kiforuk87@ukr.net

17.03 Соціально- економічне становище Галичини, Буковини й Закарпаття на початку ХХ ст. Опрацювати § 26 (ст. 191-197) письмово виконайте завдання1,2,3,6 на ст.197
https://www.youtube.com/watch?v=3K9NPuSg7co
31.03 Політичне й національно-культурне життя Західної України. Опрацювати § 27 (ст. 197-203) письмово виконайте завдання1,2,3,4 на ст.203.
07.04 Радикалізація настроїв українства. Буковина й Закарпаття на початку ХХ ст. Опрацювати §28 (ст. 203-208) письмово виконайте завдання1,3,4,5 на ст.208.
https://www.youtube.com/watch?v=BIgnQHRPaKM
14.04 Практичне заняття 7: Вплив Греко-Католицької церкви на піднесення національної свідомості населення українських земель. Опрацювати ст.209-210
21.04 УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ ЗА РОЗДІЛОМ 7 : «УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ В СКЛАДІ АВСТРО – УГОРЩИНИ НА ПОЧАТКУ ХХ СТ. ПЕРЕД ВИКЛИКАМИ МОДЕРНІЗАЦІЇ» Виконати завдання, які будуть скинуті у Viber.
28.04 Українське суспільство, освіта, наука в умовах модернізації. Опрацювати § 29, письмово 1,4 завдання на ст.218. https://www.youtube.com/watch?v=5c_8J3QSDvY
05.05 Українська література й театр. Опрацювати § 30, письмово 3,4,5,8 завдання на ст.225. https://www.youtube.com/watch?v=ZG4uEimVcSs
12.05 Живопис та архітектура. Опрацювати § 31 (ст. 225-231), письмово 1,3 завдання на ст.231.
19.05 Практичне заняття 8: Традиції й побут української сім’ї. Опрацювати ст. 232-235.
26.05 УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ ЗА РОЗДІЛОМ 8 : «ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ТА КУЛЬТУРА УКРАЇНИ В СЕРЕДИНІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХСТ.» Виконати завдання,які будуть скинуті у Viber.

Всесвітня Історія

Вчитель: Кифорук Ірина Миколаївна

Зворотній звязок: Viber та ira.kiforuk87@ukr.net

12.03 Австро-Угорщина – дуалістична монархія. Російсько – турецька війна 1877-1878 рр. Утворення нових незалежних держав на Балканах. Опрацювати §22 (ст. 175 –186) письмово виконайте завдання1,2,6,7,8,15 на ст.186
19.03 Узагальнення знань за розділом ІІІ. Опрацювати письмово запитання на ст.187. Переглянути посилання та виконати письмово тест № 3.

https://vseosvita.ua/library/rozrobki-urokiv-uzagalnenna-navcalnogo-materialu-z-vsesvitnoi-istorii-9-klas-na-20192020-nr-172666.html

02.04 Японія Опрацювати §23(ст. 188 –196) письмово виконайте завдання1,2,3,4,5 на ст.195.
09.04 Китай Опрацювати §24(ст. 196 –204) письмово виконайте завдання1,2,3,4,5 , 6,13 на ст.204.
https://www.youtube.com/watch?v=9KW-ekQFAEU&list=PLDtKFF36v0FIF3_tEYUn85z-duXsQagpv&index=60
16.04 Спроби модернізації Османської імперії. Молодотурецька революція 1908 р. Спроби модернізації Ірану (Персії). Революція 1905 – 1911 рр. Опрацювати §25(ст. 204 –210) письмово виконайте завдання 2,3,4,5 , 13 на ст.210.
https://www.youtube.com/watch?v=zKlhJnhEx00
23.04 Практичне заняття: Британське володарювання в Індії. Народи Африки під владою європейських колонізаторів. Опрацювати ст. 211 -218 письмово виконайте завдання 1,2,3,4,7 на ст.218.
30.04 Міжнародні відносини наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст. Опрацювати §26(ст. 219 –225) письмово виконайте завдання 2,3,4,13 на ст.225.
07.05 Наука і техніка ХІХ ст. Опрацювати §27(ст. 226–234) письмово виконайте завдання 6,7,8,12 на ст.234. https://www.youtube.com/watch?v=vDKeaW1Px5U
14.05 Література та мистецтво ХІХ ст. Опрацювати §28(ст. 235 –246) письмово 1,2 завдання на ст.246.
21.05 Практичне заняття: Зародження масової культури. Опрацювати ст.247 -248 письмово 1,2,3завдання на ст.248.
28.05 Узагальнення знань за розділами ІV і V. Виконати завдання,які будуть скинуті у Viber.

Правознавство

Вчитель: Кифорук Ірина Миколаївна

Зворотній звязок: Viber та ira.kiforuk87@ukr.net

17.03 Практичне заняття. Працевлаштування неповнолітніх. Завдання: спираючись на матеріал парагр.19-20 «Праця неповнолітніх», особливо – п.3(«Праця неповнолітніх»- див. стор. 148-149), розв’язати ситуації 2,3,4 на стор. 151 та ситуації із завд. 3 на стор. 151-152.
31.03 Адміністративні правопорушення. Злочини. Опрацювати §21(ст. 152 –156). Письмово завдання 1,2,3,4 на ст. 156
07.04 Адміністративна відповідальність. Адміністративні стягнення. Опрацювати §22(ст. 157 –162). Письмово завдання 1,2,3,4,5 на ст. 167.
14.04 Кримінальна відповідальність і кримінальні покарання. Кримінальна відповідальність неповнолітніх. Опрацювати §23 (ст. 163–167). Письмово завдання 6,7,8,9,10 на ст. 167.
21.04 Практичне заняття. Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх Опрацювати ст. 167-169. Письмово проаналізувати ситуації на ст.169
28.04 УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ ЗА РОЗДІЛОМ 4 : «Неповнолітні як суб’єкти цивільних,сімейних,трудових,адміністративних і кримінальних правовідносин» Виконати завдання, які будуть скинуті у Viber.
05.05 Професія « юрист». Юристи в нашому житті. Опрацювати §24 (ст. 172–178). Письмово завдання 1,2,3 на ст. 178. https://www.youtube.com/watch?v=A61312gmtM4 https://www.youtube.com/watch?v=Bvl77QT4b5A
12.05 Практичне заняття . Ігровий суд. Опрацювати ст. 179-186.Розглянути та описати 1,2 ситуації на ст.183.
19.05 Узагальнення знань. Виконати завдання,які будуть скинуті у Viber.
26.05 Повторення. Виконати завдання,які будуть скинуті у Viber.

Біологія

Вчитель: Гонтарук Галина Михайлівна

Зворотній звязок: Viber та petro.gontaryk@gmail.com

№ п.п. Дата Зміст роботи Домашнє завдання
1. 31.03 Огляд основних еукаріотичних таксонів. Опрацювати Параграф 47
2. 03.04. Екосистема. Різноманітність екосистем. Опрацювати Параграф 48 Проект «Виявлення рівня антропогенного та техногенного впливу в екосистемах своєї місцевості».
3, 07.04. Харчові зв’язки, потоки енергії та колообіг речовин в екосистемах. Опрацювати Параграф 49
4. 10.04 Біотичні, абіотичні та антропічні фактори. Проект «Виявлення рівня антропогенного та техногенного впливу в екосистемах своєї місцевості». Опрацювати Параграф 50
https://naurok.com.ua/proekt-viyavlennya-rivnya-antropogennogo-ta-tehnogennogo-vplivu-v-ekosistemah-svoe-miscevosti-95279.html
5. 14.04. Стабільність екосистем та причини її порушення. Опрацювати Параграф 51
6. 17.04. Біосфера як цілісна система. Опрацювати Параграф 52
7. 21.04. Захист і збереження біосфери, основні заходи щодо охорони навколишнього середовища Опрацювати Параграф 53
8. 24.04. Узагальнення знань з теми: Надорганізмові біологічні системи. Тести. Підручник Стор. 223-224
https://naurok.com.ua/urok-uzagalnennya-temi-nadorganizmovi-biologichni-sistemi-98122.html
1. 28.04. Поняття про селекцію. Введення в культуру рослин. Методи селекції рослин. Опрацювати Параграф 54
2. 05.05. Одомашнення тварин. Методи селекції тварин. Опрацювати Параграфи 55.
3. 08.05. Огляд традиційних біотехнологій. Основи генетичної та клітинної інженерії Опрацювати Параграф 56
Дата Зміст роботи Домашнє завдання
12.05. Роль генетичної інженерії в сучасних біотехнологіях і медицині. Опрацювати Параграф 57 стор.238-241
15.05. Генетично модифіковані організми. Опрацювати Параграфи 57,58. стор.241-242
19.05. Узагальнення та систематизація знань з теми: «Біологія як основа біотехнології та медицини». Контрольна робота. Повторити Параграф 54-58
22.05. Основні загальні властивості живих систем. Повторити Параграф 1.

Хімія

Вчитель: Гонтарук Галина Михайлівна

Зворотній звязок: Viber та petro.gontaryk@gmail.com

№ п.п. Дата Зміст роботи Домашнє завдання
1. 31.03. Вуглеводи: глюкоза, сахароза, крохмаль, целюлоза. Глюкоза, сахароза. Молекулярні формули, фізичні властивості . Опрацювати Параграф 37 Вправа 145 стор. 182
2. 03.04. Поширення і утворення глюкози, сахарози в природі. Якісна реакція на глюкозу. Лабораторний дослід №12 . Взаємодія глюкози з купрум(ІІ) гідроксидом. https://www.youtube.com/watch?v=w-Axu0Cfeho Параграф 37 Впр 146
3. 07.04. Крохмаль целюлоза. Молдекулярна формула фізичні властивості, поширення і утворення в природі. Лабораторний дослід №13 Відношення крохмалю до води. Опрацювати Параграф 38
https://www.youtube.com/watch?v=C-JwnPf_254
4. 10.04. Крохмаль і целюлоза природні полімери - якісна реакція на крохмаль. Застосування вуглеводнів, їхня біологічна роль. Лабораторний дослід №14 Взаємодія крохмалю з йодом. Опрацювати Параграф 38 Вправа148 стор. 187
https://www.youtube.com/watch?v=91bh-sgtGww
5 14.04. Практична робота №5 Виявлення органічних сполук у харчових продуктах https://naurok.com.ua/blank-do-praktichno-roboti-z-himi-9-klas-viyavlennya-organichnih-spoluk-u-harchovih-produktah-30252.html
6. 17.04. Нітрогеномісні органічні речовини. Поняття про амінокислоти. Опрацювати Параграф 39
7. 21.04. Білки як біологічні полімери . Денатурація білків. Опрацювати Параграф 39 Вправа152 стор. 191
8. 24.04. Біологічна роль амінокислот і білків. Повторити Параграф 39 Вправа153 стор. 191
1 28.04. Значення природних і синтетичних органічних сполук . Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів. Опрацювати Параграф 41. Завдання 1,2 стр. 197
2. 05.05. Розв’язування задач на обчислення об’ ємних відношень газів за хімічними рівняннями та інших раніше вивчених типів на прикладі органічних сполук. Повторити Параграф 30. Вправа 119 стр. 151
3. 08.05. Представлення результатів навчальних проектів: 1. Альтернативні джерела енергії. 2. Хімічний склад жувальних гумок. 3. Друге життя паперу. 4. Джерела органічного забруднення території громади. Параграф 42. Завдання 1,2,3,4
Дата Зміст роботи Домашнє завдання
12.05. Узагальнення та систематизація знань з теми: «Початкові поняття про органічні сполуки». Контрольна робота. Повторити Параграф 41.
15.05. Багатоманітність речовин та хімічних реакцій. Взаємозв’язки між речовинами та їх взаємоперетворення. Опрацювати Параграф 43.
19.05. Місце хімії серед наук про природу, її значення для розуміння наукової картини світу. Опрацювати Параграф 44.
22.05. Хімічна наука і виробництво в Україні. Видатні вітчизняні вчені- творці хімічної науки. Опрацювати Параграф 45.

Фізика

Вчитель: Майданюк Тетяна Анатоліївна

Зворотній звязок: Viber та gontaruk.ua@ukr.net

№ з/п Дата Тема уроку Завдання
1. 13.03 Рух тіла під дією сили тяжіння Опрацювати §34 Вправа 34(3,5) https://youtu.be/0U5fy8CmcLs
2. 16.03 Розв’язування задач Повторити §34 Вправа 36(4)
3. 18.03 Розв’язування задач Повторити §34 Самостійна робота
4. 20.03 Рух тіла під кількох сили Опрацювати §35 Вправа 35(4)
5. 30.03 Розв’язування задач Повторити §35 Самостійна робота
№ з/п Дата Тема уроку Завдання
1. 01.04 Розв’язування задач Завдання за посиланням:
https://drive.google.com/open?id=1B0Wttuf7KmcqQVxnaKTbVBQt1sSfWA2Y
2. 03.04 Розв’язування задач Завдання за посиланням:
https://drive.google.com/open?id=1B0Wttuf7KmcqQVxnaKTbVBQt1sSfWA2Y
3. 06.04 Контрольне тестування з теми «Рух і взаємодія. Закони збереження» Тестування
4. 08.04 Взаємодія тіл. Імпульс. Опрацювати §36.(ст.226-227)
5. 10.04 Закон збереження імпульсу Опрацювати §36.(ст.227-229). Вправа 36(4)
6. 13.04 Розв’язування задач Завдання за посиланням:
https://drive.google.com/open?id=1B0Wttuf7KmcqQVxnaKTbVBQt1sSfWA2Y
7. 15.04 Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Опрацювати §37.
8. 17.04 Досягнення космонавтики Опрацювати §37. Підготувати повідомлення Досягнення космонавтики в Україні.
9. 22.04 Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах Опрацювати §38.
10. 24.04 Розв’язування задач Завдання за посиланням:
https://drive.google.com/open?id=1B0Wttuf7KmcqQVxnaKTbVBQt1sSfWA2Y
1. 27.04 Розв’язування задач Завдання за посиланням: https://drive.google.com/open?id=1B0Wttuf7KmcqQVxnaKTbVBQt1sSfWA2Y
2. 29.04 Розв’язування задач Завдання за посиланням: https://drive.google.com/open?id=1B0Wttuf7KmcqQVxnaKTbVBQt1sSfWA2Y
3. 04.05 Лабораторна робота №7 Вивчення закону збереження механічної енергії
4. 06.05 Фундаментальні взаємодії в природі Опрацювати §39
5. 08.05 Межі застосування законів і теорій. Фундаментальний характер законів збереження Опрацювати §39
1. 13.05 Розв’язування задач Завдання за посиланням: https://drive.google.com/open?id=1B0Wttuf7KmcqQVxnaKTbVBQt1sSfWA2Y
2. 15.05 Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи. Завдання за посиланням: https://drive.google.com/open?id=1B0Wttuf7KmcqQVxnaKTbVBQt1sSfWA2Y
3. 18.05 Контрольне тестування з теми «Рух і взаємодія. Закони збереження» Контрольне тестування
4. 20.05 Захист проектів
5. 22.05 Еволюція фізичної картини світу. Розвиток уявлень про природу світла. Фізика і науково-технічний прогрес https://www.youtube.com/watch?v=voySWAzIn3U

Інформатика

Вчитель: Майданюк Тетяна Анатоліївна

Зворотній звязок: Viber та gontaruk.ua@ukr.net

№ з/п Дата Тема уроку Завдання
1. 16.03 Двовимірний масив даних Опрацювати матеріал за посиланням:
http://it-science.com.ua/article.php?id=59&table=school9_11
2. 18.03 Опрацювання двовимірних масивів даних Опрацювати матеріал за посиланням:
http://it-science.com.ua/article.php?id=60&table=school9_11
3. 30.03 Практична робота . Складання і виконання пошуку значень у таблиці в навчальному середовищі програмування Виконати практичну роботу (завдання у Viber)
№ з/п Дата Тема уроку Завдання
1. 01.04 Розв’язування компетентнісних задач з теми «Інформаційні технології в суспільстві» Опрацювати §10.1
2. 06.04 Розв’язування компетентнісних задач з теми «Мережеві технології» Використовуючи мережу Інтернет вибрати 10 цікавих місць України, які б ви хотіли відвідати при екскурсійній подорожі. Запишіть їх в зошит.
3. 08.04 Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерна графіка» Виконувати за допомогою графічного редактора. На карті України позначити місця, які ви вибрали під час виконання попереднього завдання. І показати маршрут вашої подорожі, починаючи з Крушинівки і вертаючись назад додому.
4. 13.04 Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерні презентації» Створити презентацію місць, якими ви будете подорожувати. На слайді ви пишите місце, короткий опис цікавого та декілька фото.
5. 15.04 Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерні публікації» Створити публікацію. Буклет Туру, в якому розмістити всю інформацію про тур.
6. 21.04 Розв’язування компетентнісних задач з теми «Створення персонального навчального середовища» Створити програму в середовищі Lazarus.
7. 22.04 Розв’язування компетентнісних задач з теми «Основи інформаційної безпеки»
1. 27.04 Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерне моделювання» Створення моделі подорожі
2. 29.04 Розв’язування компетентнісних задач з теми «Табличні величини та алгоритми їх опрацювання» Створення таблиці обрахування вартості туру.
3. 04.05 Вивчення проблеми, теми та завдань колективного проекту. Розподіл ролей і планування колективної діяльності
4. 06.05 Добір засобів опрацювання даних та подання результатів навчального проекту
1. 12.05 Пошук інформаційних матеріалів, їх аналіз Пошук матеріалів по заданій темі
2. 13.05 Виконання завдань проекту Опрацювання матеріалів по заданій темі
3. 18.05 Виконання завдань проекту Оформлення матеріалів по заданій темі
4. 20.05 Підготовка матеріалів. Публікація результатів роботи Підготовка до захисту проекту
5. 25.05 Захист проекту Захист проекту
6. 27.05 Аналіз результатів проектної діяльності Обговорення результатів проекту

Основи здоров'я

Вчитель: Бондар Людмила Григорівна

Зворотній звязок: Viber та mega_bonlud@ukr.net

118.03Значення регулярних профілактичних оглядів для хлопців і дівчат. Профілактика та раннє виявлення онкологічних захворювань молочної залози (огляд мамолога). Соціально-психологічні та медичні послуги держави для молоді.П.26 Запитання та завдання до параграфа
201.04Практична робота. Визначення місця здоров’я в ієрархії власних життєвих цінностей.Виконання практичної роботи
Тема 2. Сучасний комплекс проблем безпеки
308.04Безпека як потреба людини. Види і рівні загроз. Заходи безпеки. Взаємозв’язок особистої, національної і глобальної безпеки.П.27 Запитання та завдання до параграфа
415.04Концепція національної безпеки України. Сфери національної безпеки.П.28 Запитання та завдання до параграфа
522.04Глобальні загрози, породжені діяльністю людини та їх вплив на здоров’я.П.29 Запитання та завдання до параграфа
629.04Розвиток екологічно доцільного мислення і поведінки, як складова формування здорового способу життя. Міжнародне екологічне право. Екологічне законодавство УкраїниП.30 Запитання та завдання до параграфа
1 06.05 Міжнародне екологічне право Опрацювати $ 30, сторінки 148 - 149. Тестування
2 13.05 Екологічне законодавство України Опрацювати $ 30, сторінки 150 – 151 https://www.youtube.com/watch?v=6VbN4BaturM Тестування
3 20.05 Поняття інформаційного суспільства та сталого розвитку. Опрацювати $ 30, сторінки152 – 153. Усно скласти пам’ятку «Ризики на особистому рівні», усно відповіді на запитання на сторінці 153, задачі на сторінці 154.
https://www.youtube.com/watch?v=2FZIBf0_St4 https://www.youtube.com/watch?v=mz9cYFWMObM Тестування
4 27.05 Оцінювання екологічних небезпек за місцем проживання, що впливають на здоров’я громади https://www.youtube.com/watch?v=_Bz_TYk0x3M https://www.youtube.com/watch?v=STTLrmA8wqo Письмова робота

Алгебра

Вчитель: Гонтарук Тетяна Григорівна

Зворотній звязок: Viber

Дата Зміст уроку Завдання
30.04 Формула суми перших п членів геометричної прогресії Пункт 19, № 19.2; 19.4; 19.10
02.04 Розв"язування задач і вправ Пункт 19, № 19.14; 19.16
06.04 Розв"язування задач і вправ Самостійна робота Пункт 19, № 20.98, 20.99
09.04 Узагальнення і систематизація матеріалу Повт. парагр. 3.,тести ст. 194
13.04 Контрольна робота № 5 "Числові послідовності" Повт. парагр. 3, виконати тести
16.04 Аналіз контрольної роботи. Основні правила комбінаторики Пункт 21, № 21.7; 21.14; 21.18
20.04 Розв"язування задач і вправ Пункт 21, № 21.15; 21.19; 21.20
23.04 Частота та ймовірність випадкової події пункт 22. № 22.3; 22.4; 22.6
27.04. Частота та ймовірність випадкової події. Розв’язування вправ Повт. Пункт 22, №22.10, 22.12, 22.15
30.04. Початкові відомості про статистику Пункт 24, № 24.3, 24.6
04.05. Розв’язування задач Повт. Пункт 24, №24.11, 24.14
07.05. Способи подання даних та їх обробка Повт. Пункт 24, №24.15, 24.13

Геометрія

Вчитель: Гонтарук Тетяна Григорівна

Зворотній звязок: Viber

Дата Зміст уроку Завдання
01.03 Площа круга та його частин Пункт 7, № 7.14; 7.16; 7.25
02.04 Розв"язування задач і вправ Повт. пункт 7, № 7.30; 7.36; 7.38; 7.41
08.04 Узагальнення та систематизація навчального матеріалу Повт. парагр. 2, тести ст. 74
09.04 Контрольна робота № 4 "Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга" Повт. парагр. 2, № 21.31, 21.32
15. 04 Аналіз контрольної роботи. Переміщення (рух) та його властивості Пункт17, № 17.4, 17.17, 17.25
16.04 Розв"язування задач і вправ Пункт 17, № 17.28; 17.30, 17.32
22.04 Симетрія відносно точки і прямої, поворот, паралельне перенесення Пункти 18 і 19, №18.20, 18.27, 19.17, 19.21
23.04 Розв"язування задач і вправ Повт. пункти18 і 19, № 19.27, 19.29
29.04. Рівність фігур Пункт 20, №20.5, 20.7, 20.8
30.04. Розв’язування задач і вправ Повт. Пункт 20, №20.12, 20.14
06.05. Розв’язування задач і вправ Повт. Пункт 20, тести с. 204-205
07.05. Контрольна робота «Геометричні переміщення» Завдання у Viber

Мистецтво

Вчитель: Бондар Людмила Григорівна

Зворотній звязок: Viber та mega_bonlud@ukr.net

Дата Тема Завдання
1 17.03 Презентація проектів
2 31.03 Зразки художньої фотографії. А.Адамс. Ю.Химич, А.Федецький, В.Пилипюк Опрацювати сторінки 168 – 173, прослухати композиції у виконанні П.Моріа, виконати фото колаж на обрану тему, переглянути
https://www.youtube.com/watch?v=BBGekl7LixA
3 07.04 Рекламне мистецтво. Зразки рекламної продукції. Емблеми музичних фестивалів. Опрацювати сторінки 177 – 179, прослухати кілька класичних мелодій у сучасній рекламі, створити рекламу нашої школи. Переглянути
https://nv.ua/ukr/style/lifestyle/kultovi-kadri-10-krashchih-reklamnih-rolikiv-vsih-chasiv-250548.html
4 14.04 Збереження мистецьких надбань: музеї, галереї. Історико – культурні заповідники України. Лувр. Прадо. Дрезденська галерея. Ермітаж. Британський музей. Національний художній музей України. Музей писанки. Опрацювати сторінки 180 – 185, замалювати фасад або інтер’єр галереї сучасного мистецтва, переглянути
http://incognita.day.kyiv.ua/exposition https://womo.ua/14-virtualnyih-muzeev-mira-na-vashem-ekrane/ https://cameralabs.org/onlajn-muzei
5 21.04 Збереження мистецьких надбань: бібліотеки. Монастирські бібліотеки, Радкліф в Оксфорді, бібліотека Конгресу США, Національна бібліотека України. Опрацювати сторінки 186 – 191, переглянути
https://megabite.ua/articles/10-najkrashih-onlayn-bibliotek-z-elektronnimi-knijkami-ukrainskou-movou.html https://www.gurt.org.ua/news/recent/24339/
6 28.04 Збереження мистецьких надбань. Подорож незвичними музеями світу. Підготувати презентації проектів
1 05.05 Мистецтво в діалозі культур. Полікультурність Опрацювати сторінки підручника 192 – 197, оформити запрошення в обраному національному стилі.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-polikulturnist-28335.html https://gdz4you.com/prezentaciyi/inshi/polikulturnist-13749/ Підготувати проект «Танок, музика та національний одяг різних народів, що проживають в моєму регіоні»(за бажанням)
2 12.05 Мистецтво в діалозі культур. Українці у світі Опрацювати сторінки підручника 198 – 203,переглянути відео презентацію на пісню Іво Бобула »На Україну линуть журавлі». Тести.
3 19.05 Повторення та узагальнення матеріалу, вивченого протягом семестру Опрацювати сторінки підручника 204 – 205, придумати сенкан зі словом «мистецтво», здати проекти, тести
4 26.05 Віртуальна екскурсія. Полікультурність в пам’ятках рідного краю Презентація школи та села.

Фізична культура

Вчитель: Пугач Вячеслав Дмитрович

Зворотній звязок: Viber та gontaruk.77@ukr.net

ДатаТемаЗавданняПосилання
23.03-27.03.2020Урок 1. Волейбол. Історія виникнення. Загальна характеристика гри. Правила гри1. Виконати ЗРВ на основі відео 2. Презентація до урокуhttps://www.youtube.com/watch?v=GXYKUNYujSY&feature=youtu.behttps://drive.google.com/file/d/1IOcSDkKGI99D1-q-i2FOz-a7l39v5-Nd/view
23.03-27.03.2020Урок 2. Верхня передача м’яча та прийом м’яча1. Виконати комплекс вправ наведених в відео 2. Відео вправиhttps://www.youtube.com/watch?v=fCwEtHl5NZE&list=RDCMUCoxYbqsS91E8ztW35aFyVTg&index=32https://www.youtube.com/watch?v=IBSvYfRAIbQ&feature=youtu.be&list=RDCMUCoxYbqsS91E8ztW35aFyVTghttps://www.youtube.com/watch?v=fKLLEMYk4NU&feature=youtu.be
23.03-27.03.2020Урок 3. Волейбол1. Виконати тренування на всі групи м’язів які наведені в відео 2. Ознайомитися з інформацією про відомих волейболістокhttps://www.youtube.com/watch?v=LF1hsGsYYH4 https://sites.google.com/site/volejbololja/vidomi-volejbolisti
30.03-03.04.20Урок 4. Волейбол. Передача м’яча двома руками зверху1. Загальнорозвивальні з м’ячем 2. Переглянути відео 3. Техніка виконання передачі м’яча двома руками зверхуhttps://www.youtube.com/watch?v=hYVpXKiUAzs https://www.youtube.com/watch?v=VshB8Vjpc5Yhttps://drive.google.com/file/d/1NqoJhH5-v_YCBdQzZHQWlNv0hkawNwCq/view
30.03-03.04.20Урок 5. Волейбол. Техніка подачі м’яча однією рукою знизу1. Виконати загальнорозвивальні вправи з м’ячем 2. Виконати стрибкові вправи 3. Техніка подачі м’яча однією рукою знизу 4. Переглянути відео з інтернетуhttps://www.youtube.com/watch?v=Mr_IUXwg1Zg https://www.youtube.com/watch?v=6wjTfgHznTohttps://drive.google.com/file/d/1ILhBG3d-c02QxZ4kHVT_0sJZyn4Dc7Gm/viewhttps://www.youtube.com/watch?v=RiG4HsT8WCQ
30.03-03.04.20Урок 6. Волейбол. Розташування гравців на майданчику. Зміна місць.1. Загальнорозвивальні вправи 2. Переглянути відео 3. Розташування гравців на майданчику, зміна місцьhttps://www.facebook.com/watch/?v=670678270452122https://ru.wikihow.com/%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%8F%D1%8E%D1%82%D1%81%D1%8F-%D https://drive.google.com/file/d/1fFNGpuY_s5ulEhgNHSBkSi4pEEH_teI7/view
06.04-10.04.20Урок 7. Волейбол. Прийом і передача м’яча двома руками зверху в парах1. Виконати руханку 2. Прийом і передача м’яча двома руками зверху в парах. Переглянути відеоhttps://drive.google.com/file/d/1Dw0VmOna6Ja8-qMjGGpfO16pyXySVJDw/viewhttps://www.youtube.com/watch?list=PL72D5B9E5BC330FD9&v=mMjanE7TQoY&feature=emb_rel_endhttps://www.youtube.com/watch?v=KgkFWc-_sV0&list=PL72D5B9E5BC330FD9&index=3https://www.youtube.com/watch?v=FbhEcEQus2I&list=PL72D5B9E5BC330FD9&index=4
06.04-10.04.20Урок 8. Волейбол. Прийом і передача м’яча двома руками знизу1. Виконати руханку 2. Спеціальні вправи волейболиста 3. Прийом і передача м’яча двома руками знизу 4. Переглянути відеоhttps://drive.google.com/file/d/1Dw0VmOna6Ja8-qMjGGpfO16pyXySVJDw/viewhttps://www.youtube.com/watch?v=fKLLEMYk4NUhttps://pulvinar.blogspot.com/p/blog-page_9370.html
https://www.youtube.com/watch?v=tJ6Z1H_RFJA
https://www.youtube.com/watch?v=Fxxaf-ZjRW0
06.04-10.04.20Урок 9. Волейбол. Прийом і передача м’яча двома руками знизу1. Виконати руханку 2. Прийом і передача м’яча двома руками знизу (удосконалення техніки виконання). Переглянути відеоhttps://drive.google.com/file/d/1Dw0VmOna6Ja8-qMjGGpfO16pyXySVJDw/viewhttps://www.youtube.com/watch?v=Zg9HfE8MiLY&list=PL72D5B9E5BC330FD9&index=5https://www.youtube.com/watch?v=sztqzV3RucU&list=PL72D5B9E5BC330FD9&index=6
13.04-17.04.20Урок 10. Волейбол. Нижня бокова подача м’яча1. Виконати руханку 2. Нижня бокова подача м’яча. Переглянути відеоhttps://www.youtube.com/watch?v=NcI3S6eGxsI
https://www.youtube.com/watch?v=3ZXzWjmDh30&=&t=83shttps://www.youtube.com/watch?v=aGvPCHdUk38
13.04-17.04.20Урок 11. Волейбол. Нападаючий удар1. Виконати руханку 2. Нападаючий удар 3. Нападаючий удар (відео з інтернету)https://www.youtube.com/watch?v=NcI3S6eGxsIhttps://www.youtube.com/watch?v=5w0RCXMZdBMhttps://www.youtube.com/watch?v=9S-cmgANVL8
13.04-17.04.20Урок 12. Волейбол. Нападаючий удар1. Виконати руханку 2. Блокування нападаючого удару 3. Блокування нападаючого удару (відео з інтернету) 4. Гра «Перший мільйон»https://www.youtube.com/watch?v=NcI3S6eGxsIhttps://drive.google.com/file/d/1ZT6bGa2-qguzYJS6RkS_9qJG4Vpjs4AP/viewhttps://www.youtube.com/watch?v=pwtuCAOA5wghttps://learningapps.org/display?v=p37zgvgy216
21.04-24.04.2020Урок 13. Волейбол. Удосконалення техніки володіння м’ячем1. Виконати тренування для рук 2. Удосконалення техніки володіння м’ячемhttps://www.youtube.com/watch?v=fCwEtHl5NZE&=&t=286shttps://www.youtube.com/watch?v=xr15Knh4MOE&=&feature=youtu.be
21.04-24.04.2020Урок 14. Волейбол. Вправи для розвитку координації рухів1. Виконати руханку 2. Вправи з м’ячем біля стіни 3. Вправи
з м’ячем
https://www.youtube.com/watch?v=CW4sZYNXPfshttps://www.youtube.com/watch?v=rknb_yuDyT0&=&feature=youtu.behttps://www.youtube.com/watch?v=VshB8Vjpc5Y&=&t=28s
21.04-24.04.2020Урок 15. Волейбол. Узагальнюючий урок1. Виконати руханку 2. Тестування «Малюкбол» 3. Вправи для профілактики плоскостопостіhttps://www.youtube.com/watch?v=0Jpn6UvraBohttps://www.google.com/url?q=https%3A%2F%2Fnaurok.com.ua%2Ftest%2Fjoin&sa=D&sntz=1&usgкод доступу до тесту: 137025
https://drive.google.com/file/d/17pH5brPKlVMbscyfVhuhxSfco5XotYoK/view
Кiлькiсть переглядiв: 670
Крушинівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів

вул. Миру 42-Б, с. Крушинівка, Бершадський район, Вінницька область, 24423

Дата останньої зміни 03 Червня 2021

Фотогалерея